ستاد نماز جمعه تهران كشتار مردم مسلمان میانمار را محكوم كرد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، ستاد برگزاری نماز جمعه تهران در این بیانیه آورده است، یك بار دیگر جامعه جهانی در آستانه ماه مبارك رمضان درمیان سروصداهای كر كننده غربی ها در حمایت از حقوق بشر، شاهد كشتار جمعی، بیرحمانه و غیر انسانی مردم مسلمان در گوشه ای از جهان می باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جایی كه گروه بسیاری از مسلمانان میانمار (برمه)، خشونت بارترین ایام تاریخ معاصر را، آن هم در سكوت ننگین بانیان و داعیان حقوق بشر پشت سر می گذارند و این خود موجی از نگرانی و نفرت را نسبت به مدعیان دروغین حقوق بشر درمیان جوامع اسلامی به راه انداخته است.

همچنین این بیانه می افزاید: بی تردید این حركات فجیع و ددمنشانه، جز در جهت استمرار سیاست اسلام ستیزی و محو جوامع اسلامی غرب و كشورهای غربی و علی الخصوص آمریكای جنایتكار نیست.

در این بیانیه تصریح شده است: از اینگونه موارد در صورت های دیگر از قبیل اهانت به قرآن كریم، اهانت به شخص شخیص پیامبر اسلام، كشتار مسلمانان كشورهای اسلامی نظیر فلسطین، بحرین و ایجاد محدودیت شدید اجتماعی و شخصی برای مسلمانان نمود داشته است.

ستاد نماز جمعه در بیانه خود تصریح كرده است: حال آنكه دولت های عربی با نام اسلامی در رسانه هایشان علی رغم مشاهده این جنایات آشكار علیه مسلمانان در جهان، نه تنها سكوت خفت بار پیشه كرده اند، بلكه با اعزام نیروهای نظامی جهت سركوب مردم مسلمانی كه جهات احقاق حقوق حقه خود فریاد عدالت خواهی سرداده اند بگونه ای روشن، نسبت به اربابان جنایتكاری كه منافع اقتصادی خود را در این خیزش اسلامی- منطقه ای در خطر دیده اند، ادای تكلیف كرده اند و اینجا جایی است كه باید به حال دولت های بظاهر اسلامی، سركرده و نوكران حلقه بگوش غرب كه برادران دینی و مسلمان خود را فراموش كرده اند و به خدمتگذاری به اربابان خود تن داده اند و مشغولند، افسوس خورد.

لذا ستاد نماز جمعه تهران، همراه و همگام با تمامی افشار جامعه، سازمان ها، نهادها و تشكل های اسلامی ضمن محكوم كردن این فجایع ضد بشریت و ابراز همدردی با بازماندگان، آوارگان و مردم مظلوم میانمار از جوامع جهانی، سازمان ملل، سازمان حقوق بشر و ملت های بیدار بخصوص جامعه بزرگ اسلامی، خواستار عكس العمل جدی نسبت به فجایع و جنایات پیش آمده و پایان دادن به این شیوه برخورد تبعیض آمیز نسبت به مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین از مسوولین وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی كشور درخواست دارد تا از تمامی ظرفیت های خود، نسبت به اعلام حمایت از مردم مسلمان میانمار و محكومیت اقدامات بودائیان آن كشور واكنش نشان دهند و با تشكیل فوری وزاری خارجه و سران كشورهای اسلامی، هرچه سریعتر به این اقدامات غیرانسانی پاسخ دهند.

سیام**9103** 1418





:: برچسب‌ها: فرانسه , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: