صاحبان پایگاه های اینترنتی فرهنگی و غیر انتفاعی بیمه می شوند
نوشته شده توسط : chudae

' محمد صادق افراسیابی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با بیان اینكه پایگاه های اینترنتی از نظر تولید محتوا به چند دسته تقسیم می شوند افزود: بر اساس دسته بندی های صورت گرفته، آن دسته از پایگاه های اینترنتی كه از نظر محتوایی با رویكردهای وزارت ارشاد مرتبط هستند، از حمایت های این مركز بهره مند خواهند شد.

این مقام مسوول در مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در همین راستا، توافقاتی با صندوق بیمه هنرمندان به منظور بیمه مدیران مسوول پایگاه های اینترنتی فرهنگی و غیر انتفاعی صورت گرفته است.

افراسیابی در پاسخ به این سووال كه آیا حمایت مركز رسانه های دیجیتال، مدیران مسوول پایگاه های اینترنتی خبری را نیز در برمی گیرد یا خیر؟گفت: مركز رسانه های دیجیتال، متولی پایگاه های اینترنتی فاقد محتوای خبری است و حمایت از سایت های خبری بر عهده معاونت مطبوعاتی قرار دارد.

معاون مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با بیان اینكه نشریات الكترونیك از طریق معاونت مطبوعاتی حمایت می شوند افزود: نشریات الكترونیك سایت هایی هستند كه در فضای اینترنت و فضای مجازی، گزارش، خبر و عكس خبری منتشر می كنند.

اجتمام**9140**1569





:: برچسب‌ها: شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: