هاجرتكتاز : در بازیهای پارالمپیك با عزمی مصمم به میدان می روم
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار ایرنا ، خانم ' هاجر تكتاز ' كه برای نخستین بار گام به این بازیهای معتبر می گذارد ، یازده ماه است كه بطور متوالی ، در اردوهای مختلف حضور یافته و در صدد است تا در لندن نتایج مطلوبی كسب كند .

وی روز یكشنبه در گفت وگویی با خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاكید كرد : از 26 شهریورماه سال گذشته استارت زد و طی این مدت هفته ای شش روز طبق برنامه در تمرینات حضور یافته ام كه سه روز بدنسازی و سه روز تمرین پرتاب داشته ام .

تكتاز افزود : سال گذشته در مسابقات جهانی انتالیا در زمره نخستین ورزشكارانی بودم كه سهمیه ورودی لندن را بدست آوردم و زمان مناسبی در اختیار داشتم تا بتوانم ،‌آمادگی خود را به مرز مطلوب برسانم .

وی درباره تورنمنت اخیر برلین گفت : حضور در این مسابقات حائز اهمیت بود و درسهای بسیار اموزنده ای دربرداشت كه مهمترین آن این بود كه به ضعف های خود بیش از پیش پی بردم و سعی كردم استرسم را پایین بیاورم .

تكتاز ضمن تشكر ازحمایت خوب مسوولان فدراسیون كم بینایان و نابینایان و همچنین كمیته ملی پارالمپیك گفت : ركوردم هشت متر و هشتاد پنج سانتیمتر است و در تلاش هستم تا در لندن بهترین پرتاب هایم را بنمایش بگذارم و بتوانم افتخار كسب كنم. دراین زمینه از هیچ كوششی دریغ نمی ورزم و هدفم این است كه بدون واهمه از حریفان خارجی خود و با عزمی مصمم ، به میدان بروم .

وی همچنین از رسانه های ورزشی خواست تا دست از حمایت های افراط گونه از فوتبال بردارند و به دیگر ورزشها بویژه ورزشهای كم بینایان و نابینایان عنایت بیشتری داشته باشند.

1592





:: برچسب‌ها: دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: