سعیدلو: تهران احتمالا در زمان برگزاری اجلاس غیرمتعهدها تعطیل می شود
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'علی سعیدلو' شامگاه چهارشنبه در حاشیه ایین اختتامیه

كنفرانس علمی و بین المللی پیرامون جنبش غیر متعهدها، در جمع خبرنگاران درباره احتمال تعطیلی چند روزه پایتخت برای تسهیل در برگزاری این اجلاس گفت: طبق روالی كه در سایر كشورها نیز برای برگزاری كنفرانس های بین المللی وجود دارد، به احتمال زیاد تهران نیز چند روز تعطیلی را تجربه خواهد كرد.

سعیدلو كه ریاست ستاد سیاست‌گذاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها را بر عهده دارد، گفت: اجلاس سران این جنبش بعد از ماه مبارك رمضان برگزار می شود و انتظار می رود كه بسیاری از مردم در این زمان به سفر بروند و لذا در این زمینه مشكلی وجود ندارد.

وی خاطر نشان كرد كه در زمان برگزاری این اجلاس مدارس تعطیل است، شرایط خوبی برای برگزاری اجلاس وجود دارد اما احتمال اینكه یك یا دو روز تعطیل باشد، وجود دارد.

معاون امور بین الملل رییس جمهور ادامه داد: اگر لازم باشد در زمان مقرر دولت تعطیلات را به دلیل برگزاری اجلاس سران اعلام می‌كند تا رفت و آمد هیات‌ها به سهولت انجام شود.

سعیدلو درباره روند ساخت و ساز محل برگزاری این افزود: برنامه ریزی هایی در این زمینه از قبل صورت گرفته بود و با توجه به اینكه بودجه مورد نظر به موقع اختصاص یافت، كار ساخت بنای مورد نظر در حال انجام است.

معاون امور بین الملل رییس جمهور اضافه كرد: ساخت سالن جلسات و بخش تشریفات (VIP) سالن اجلاس عدم تعهد از سوی وزارت راه و شهرسازی دنبال می شود.

سعیدلو تاكید كرد كه امور مربوط به ساخت و ساز ساختمان اجلاس طبق برنامه ریزی پیش می رود و از این برنامه زمان بندی شده عقب نیستیم.

به گفته سعیدلو، اجلاس كارشناسان كشورهای عضو جنبش غیر متعهدها روزهای پنجم و ششم شهریو ماه برگزار می شود، اجلاس وزیران خارجه این كشورها نیز روزهای هفتم و هشتم و در نهایت اجلاس سران جنبش عدم تعهد روزهای نهم و دهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

1592

سیام** 9103





:: برچسب‌ها: اتومبیل , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: