رییس بسیج هنرمندان كشور: تئاتر باید پیوند عمیقی با مردم داشته باشد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، 'حسین قنادیان' عصر چهارشنبه در گردهمایی مسوولان انجمن های نمایش بسیج استان های كشور در بجنورد اظهار داشت: هنر تئاتر منحصر به افراد مرفه و متوسط به بالا نیست بلكه باید با تمامی اقشار ارتباط برقرار كند.

وی افزود: بعضا جشنواره ها و تئاترهایی در كشور برگزار می شود كه مخاطب آن صرفا خود هنرمندان تئاتر و نمایش هستند كه در این صورت پیامی انتقال داده نمی شود.

وی گفت: تئاتر باید آنقدر مردمی باشد كه در مساجد و حسینیه ها و در خیابان ها برگزار شود تا بتواند نیازهای جامعه را پاسخ دهد.

قنادیان به برگزاری نخستین گردهمایی هنرمندان بسیجی كشور در بجنورد اشاره و ابراز امیدواری كرد از این طریق ظرفیت ها و استعدادها شناسایی شود.

وی افزود: در راستای معرفی هنرمندان تئاتر ویژه نامه ای با عنوان 'نارنجستان' نیز به چاپ خواهد رسید كه هنرمندان شهرستانی و استانی در آن معرفی خواهند شد.

عضو شورای مركزی تئاتر بسیج كشور نیز در این همایش، بر لزوم سرمایه گذاری در زمینه قشر كودك و نوجوان تاكید كرد و گفت: دامنه تئاتر و نمایش باید به نواحی روستایی و شهرستان های دوردست كشیده شود تا هنرمندان با استعداد این مناطق شناسایی شوند.

'محمدعلی خبری' اظهار داشت: باید در خدمت آرمان ها و ارزش ها باشیم و تئاتری به روی صحنه ببریم كه مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده و ما را به اهدافمان برساند.

این همایش به مدت دو روز در تالار 'عمارت مفخم' بجنورد برگزار می شود.

7184/626 / 3404





:: برچسب‌ها: هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: