آئین نامه اجرایی قانون تعیین تكلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی ابلاغ شد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش اداره كل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، در بخشنامه احمد تویسركانی آمده است:مدیران كل استانها در اجرای مواد 2و3 آئین نامه سریعا هماهنگی و اقدامات لازم جهت تشكیل و ساماندهی دبیرخانه و معرفی اعضای هیاتها را معمول و حوزه ماموریت خود را مهیای پذیرش و بررسی درخواست های متقاضیان سند رسمی كنند.

معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد كشور تصریح كرد:دفتر توسعه فنآوری اطلاعات سازمان در اسرع وقت آخرین بررسی ها و هماهنگی لازم جهت پذیرش اینترنتی تقاضای صدور سند رسمی را مطابق آئین نامه به عمل آورده و نتیجه را گزارش كنند.

در این بخشنامه همچنین اضافه شده است :معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان، پیگیری و هماهنگی لازم جهت ساماندهی و تامین منابع دبیرخانه های سراسر كشور و ساز و كارهای قانونی دریافت و پرداخت وجوه قانونی مذكور در مصوبه را فراهم نمایند.' معاون امور اسناد در اجرای تبصره 1 ماده 4 آئین نامه نیز هماهنگی و اقدامات لازم جهت آموزش دفاتر اسناد رسمی را به عمل آورند'.

تویسركانی همچنین از معاون امور املاك سازمان خواست ،جهت اجرای سریع و دقیق قانون و آئین نامه مربوطه پیگیری و نظارت مستمر خود را معمول دارند.

اجتمام *1580





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: