مشكلات و خواسته های مردم شهرستان ری در دیدار با اعضای هیات دولت
نوشته شده توسط : chudae

محمد مهدی فداكار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مستقر در ساختمان تربیت معلم شهرستان ری گفت: با توجه به این كه برای حضور اعضای هیات دولت در این مكان تبیلغاتی نشده بود، اما مردم از ساعات اولیه امروز در این مكان برای بیان مشكلات و درخواست هایشان حضور پیدا كرند.

فداكار بیشترین موضوع مراجعه كنندگان به بخش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را موضوعات هنری، تجسمی، خوشنویسی و همچنین مشكلات حج و زیارت خواند و افزود: تعدادی از مردم نیز دریافت مجوز برای فعالیت در كانونهای فرهنگی و هنری را دارند.

وی افزود: با توجه به استقبال و حضور مردم وزرا و معاونین آمادگی دارند تا ساعت 20 امروز در این دیدار چهره به چهره مشكلات و درخواستهای مراجعه كنندگان را بررسی و دستورهای لازم را صادر كنند.

همچنین عباس طائب، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخواست مراجعه كنندگان به این وزارتخانه را عموما درخواست تخفیف دانشجویی و استفاده از وامهای دانشجویی ذكر كرد و افزود: این درخواست ها بیشتر از سوی دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی ارایه شده است.

رییس علی سعادتی معاون وزیر دادگستری نیز در جریان دیدار با مردم شهرستان ری عمده مشكلات و درخواستهای مردم را عفو و بخشش زندانیان دیه خواند و افزود: 40 درصد از مراجعات مردم تا كنون در مورد تقاضای عفو و بخشش زندانیان بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین مراجعات امروز در مورد مبارزه با مواد مخدر، پرداخت دیه، مشكلات ملكی و درخواست عفو و بخشش مقام معظم رهبری برای آزادی زندانیان بوده است.

سعادتی اظهار داشت: تا كنون به بیش از یكصد نامه و درخواست در این جلسه رسیدگی شده و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

1417/699/ 1539





:: برچسب‌ها: لا , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: