جنگ نرم دشمنان به مراتب پیچیده تر از جنگ سخت است
نوشته شده توسط : chudae

حجت الاسلام والمسلمین 'محمدنبی صداقت' روز سه شنبه در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افزایش بصیرت و حضور گسترده مردم و نیروهای مسلح در صحنه دفاع از ارزشهای نظام، دشمنان در این عرصه نیز همانند جنگ سخت شكست می خورند.

وی گفت: افزایش بیش از پیش هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان برای آحاد جامعه ضروری است ولی این امر برای نیروهای مسلح و سپاه پاسداران به دلیل رسالت مهم در دفاع از سرحدات كشور، مهمتر می باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه افزود: امروز یكی از عرصه های رویارویی با ترفندهای معاندان و تهدیدات احتمالی استكبار جهانی علیه نظام، عرصه دریا و خلیج فارس است.

وی گفت: این مهم ضرورت بصیرت بخشی برای كاركنان نیروی دریایی را بیش از پیش مضاعف می كند.

حجت الاسلام صداقت اظهار داشت: استكبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب تاكنون برای آنكه مردم از ارزشهای نظام دست بردارند در حد توان خود از هیچ ترفند و هجمه ای علیه میهن اسلامی ما دریغ نكرد.

وی گفت: امروز هم در تداوم توطئه ها شاهد یك نوع هجمه مضاعف درعرصه های جنگ نرم اقتصادی و تحریم علیه میهن اسلامی هستیم.

او ادامه داد: این بدان معنا است كه دشمنان با همه توان خود به میدان مقابله با نظام اسلامی آمده اند.

وی افزود: در این شرایط باید هوشیاری و آمادگی عمومی جامعه و نیروهای مسلح در برابر توطئه های معاندان در عرصه های نظامی، اجتماعی، فرهنگی بیش از پیش افزایش یابد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان كرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با برگزاری همایشهای دوره ای برای فرماندهان، كاركنان و روحانیون این نیرو و خانواده هایشان به منظور افزایش بصیرت بخشی آنان در مقابل ترفندهای معاندان تلاش می كند.ك/3

7490/659





:: برچسب‌ها: خانه , بریتانیا , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: