گنجویی: ساختار تنیس بانوان نیاز به بازنگری دارد
نوشته شده توسط : chudae

'مریم گنجویی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم تنیس بانوان ایران به دلیل استفاده از حجاب، امكان حضور در بسیاری از رقابت ها برایش میسر نبود و همین مساله، مانع از پیشرفت این رشته زنان در آسیا شده است.

وی اضافه كرد: به همین منظور باید شرایط برای حضور بیشتر تیم های تنیس زنان در رده های مختلف سنی و ملی در مسابقات بین المللی و آسیایی فراهم شود تا تیم ها فرصتی برای محك توانایی های خود یافته و شناختی از سایر كشورها پیدا كنند.

این كارشناس ورزشی ادامه داد: همچنین برای اینكه تنیس زنان ایران بتواند در آسیا و رقابت های بین المللی زنگ تفریحی برای سایر تیم ها محسوب نشود، بایستی مسابقات داخلی با قدرت و قوت زیادی برگزار شود و بازیكنان به لحاظ تكنیكی و آمادگی فیزیكی در وضعیت خوبی قرار گیرند.

گنجویی، برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران را الزامی دانست و گفت: برای ارتقای سطح تنیس بانوان در ایران باید سطح علمی و ورزشی مربیان زن در سراسر كشور به روز و متناسب با دانش جهانی شود.

وی ادامه داد: هنوز برنامه هایم را اعلام نكرده ام اما می دانم در حال حاضر صحبت هایی برای اعزام تیم زیر 14 سال بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی وجود دارد و امیدوارم ورزشكارانی از ایران در این رقابت ها حضور یابند.

ورزشی. ** 1828 ** 1589





:: برچسب‌ها: زمستان , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: