فیلم تلویزیونی داور به نیمه راه رسید
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، داستان این فیلم درباره شخصیتی است كه در كارخانه‌ای مشغول به كار است، اما با دسیسه داماد و نوه صاحب كارخانه متهم به دزدی و در نهایت از كارخانه اخراج می‌شود.

مهران میرزایی، معصومه رضایی نژاد،حسین باقری،فرشاد باقری،سعید دلیری،مجید جوان،رضا طباطبایی،محمد همتی،شهناز صارمی،علی خیرآبادی،عرفان الوندی،مجید قاسمی،كیوان میرزایی و محمد موذن زاده بازیگران این تله فیلم هستند.

** 'نامه‌های خیس'، 'آخرین فرصت' و 'در كام تاریكی' در ماه مبارك رمضان از شبكه چهار سیما پخش می‌شوند.

تله فیلم'آخرین فرصت' به كارگردانی منیر قیدی و تهیه كنندگی محمدپیر هادی تهیه و تولید شده است و مهدی احمدی، غزل شاكری، نازنین فراهانی، آندرانیك خچومیان، غلامرضا ضرابی، عصمت رضا پور، نصرت دستمردی، صفرعلی كوهی،نورا صدر موسوی و ایلیا علیزاده ایفای نقش می كنند.

فیلم تلویزیونی 'نامه‌های خیس' به كارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌كنندگی ناهید دل‌آگاه با مضمون امام رضا (ع)داستان دختری به نام راضیه را روایت می‌كند كه سال‌هاست از مادر پیر و بیمارش نگهداری می‌كند. او با كار بر روی لباس عروس امورات خود را می‌گذراند با ورود پسری به زندگی‌اش، در زندگی او و مادرش تغییراتی به وجود می‌آید...

در این فیلم معصومه قاسمی‌پور، مریم بوبانی، بهروز شعیبی، محسن قاضی‌مرادی، جواد عزتی، مهتاج نجومی، شیرین بینا، ساقی زینتی ، هما خاكپاش، هیلدا خسروی و حامد شاملو ایفای نقش‌های فیلم را برعهده دارند.

'در كام تاریكی' به كارگردانی محمدحسین غضنفری داستان پیچیده یك پرونده قتل را روایت می كند و داریوش فرهنگ، حدیثه تهرانی، افشین نخعی، خسرو شهراز، سعید دولتی، محمدرضا استادی و یاسر جعفری بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

** 'پرهام وفایی' تله فیلم 'چهار روز شگفت انگیز' را به كارگردانی بهداد آوند امینی تدوین می كند كه برای شبكه چهار سیما در دست تولید است.

بی‍‍ژن امكانیان، صادق هاتفی، طوفان مهردادیان، ناز شادمان، روح الله حقگو، مجید جعفری، فرامرز روشنایی، اكبر احمدی و پرویز عاشور نیا از جمله بازیگران این تله فیلم هستند.

** مستند 'نصف النهار سكوت' به تهیه‌كنندگی پژمان لشگری پور و كارگردانی عباس امینی در شبكه جهانی سحر تولید و آماده پخش شد.

امینی با اشاره به اینكه مراحل پیش تولید این مستند 52 دقیقه‌ای از تابستان سال 89 آغاز شده است، گفت: تولید 'نصف النهار سكوت' از عراق آغاز شد و تصویربرداری و تدوین آن حدود یك سال به طول انجامید و بخش‌هایی از آن نیز در انگلستان تصویربرداری شده است.

این مستند با هدف بررسی فاجعه حلبچه، استفاده از سلاح های كشتار جمعی در عراق هم در زمان حكومت صدام و هم در زمان اشغال توسط امریكا و تحلیل سیاست های كشورهای غربی در استفاده از این سلاح ها تولید شده است.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: