كسب سهمیه المپیك زمستانی مهم ترین برنامه فدراسیون اسكی است
نوشته شده توسط : chudae

'عیسی ساوه شمشكی' در حاشیه برگزاری مجمع سالانه هیات اسكی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقه های اسكی روی چمن قهرمانی جهان، شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار می شود.

وی اضافه كرد: برای حضوری پرقدرت در مسابقات جهانی، اردوی تیم ملی اسكی روی چمن ایران از دو ماه پیش آغاز شده است.

ساوه شمسكی با اشاره به ایجاد تغییرات در نحوه كسب سهمیه بازی های المپیك زمستانی 2014 در شهر 'سوچی' روسیه نسبت به دوره قبل گفت: برای شركت در این بازی ها، بهترین نتایج ورزشكاران در پنج دوره آخر مسابقاتی كه حضور یافته اند را محاسبه می كنند، از این رو كار برای كسب سهمیه دشوارتر شده است.

وی بیان داشت: بر اساس این تغییرات، سعی داریم رقابت های بین المللی كه امتیازات آن در كسب سهمیه المپیك محاسبه می شود را در ایران برگزار كنیم تا ورزشكاران ایرانی شانس حضور در روسیه را داشته باشند.

رییس فدراسیون اسكی ادامه داد: خوشبختانه هم كمیته ملی المپیك و هم وزارت ورزش و جوانان، از برنامه های فدراسیون اسكی حمایت لازم را دارند.

وی در مورد وضعیت اسكی ایران در سطح بین المللی گفت: خوشبختانه این رشته ورزشی در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است و در بین 20 كشور برتر قرار داریم ضمن اینكه كرسی های بین المللی در سطح آسیا و جهان را توانسته ایم حفظ كنیم.

ساوه شمشكی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملكرد هیات اسكی استان فارس گفت: خوشبختانه با همكاری و حمایت مسوولان، این رشته ورزشی در استان فارس رشد خوبی داشته است و اسكی بازان این استان در تیم های ملی هم عضویت دارند ضمن اینكه در مسابقات بین المللی هم صاحب مدال شده اند.

وی از همكاری نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان اداره كل ورزش و جوانان و مدیریت پیست اسكی پولادكف در حمایت از اسكی استان فارس قدردانی كرد و گفت: این حمایت ها موجب شده است، اسكی استان فارس در كشور و براساس ارزیابی فدراسیون اسكی در جایگاه سوم قرار گیرد.ك/3

7368/679

ورزشی. ** 1589 **‌





:: برچسب‌ها: شیکاگو , پرنده , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: