سرپرست تیم فوتبال سپاهان: پیگیر شكایت از 'سزار' هستیم
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، 'رسول خوروش' عصر چهارشنبه در كنفرانس خبری، اظهار داشت: 'برونو كوریا سزار' با تیم فوتبال 'النصر' امارات عربی متحده قرارداد بسته است .

وی افزود: باشگاه اماراتی عنوان كرده است همچنان منتظر اخذ اسناد و مدارك مربوط از 'كلورادو' برزیل، باشگاه سابق این بازیكن است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به انجام مكاتبه این باشگاه با باشگاه 'كلورادو' برزیل پیرامون قرارداد 'سزار ' اظهار داشت: باشگاه برزیلی شب گذشته از طریق پست الكترونیكی موضوعاتی را مطرح كرده است كه بسیار خنده دار است.

وی افزود: این باشگاه در نامه خود نگرانی 'سزار' برای حمله احتمالی آمریكا و انگلیس به ایران، همچنین جدایی 'جانواریو' از سپاهان و نداشتن همزبان در تیم را از جمله دلایل تمایل 'سزار' برای جدایی از سپاهان بیان كرده است.

خوروش گفت: باشگاه 'كلورادو' در این خصوص پیشنهاد داده تا باشگاه سپاهان با دریافت مبلغی، رضایت نامه 'سزار' را صادر كند بنابر این دو راه در پیش داریم یا شكایت خود را ادامه دهیم و اجازه ندهیم سزار به تیم النصر انتقال یابد یا اینكه مبلغی را دریافت و رضایت نامه وی را صادر كنیم.

وی افزود: تصمیم گیری در این خصوص بر عهده باشگاه است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جذب ' محمدرضا خلعتبری' بازیكن ایرانی فصل گذشته تیم الوصل نیز گفت: یكماه قبل با این بازیكن در امارات عربی متحده به توافق رسیدم و روز گذشته با او قرارداد بستیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان از خلتعبری به عنوان بازیكن پرتلاش نام برد و افزود: قابلیت های فنی و تلاش او موجب شده تا این بازیكن در گذشته فشارهای روحی زیادی را تحمل كند و همین موضوع حاشیه هایی را برای وی بوجود آورد.

وی تصریح كرد: خلعتبری زیر نظر 'مارادونا' تجربه اندوزی كرده است و تجربیات او می تواند به سپاهان كمك كند و ما سعی می كنیم با دور كردن حاشیه ها از این بازیكن، او را برای بازی در سپاهان در شرایط خوبی قرار دهیم.

7132/607/536





:: برچسب‌ها: جشنواره , درختان , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: