المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای كشور در ارومیه آغاز شد
نوشته شده توسط : chudae

رقابتهای یازدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر با برگزاری مسابقات فوتبال، تنیس روی میز و بدمینتون در ورزشگاهها و سالنهای ورزشی پیش بینی شده آغاز شده است.

در رقابتهای فوتبال كه با شركت 15 تیم در چهار گروه و در زمین چمن تختی ارومیه شروع شده است تیمهای دانشگاههای شهركرد، محقق اردبیلی و پیام نور تهران به ترتیب به مصاف تیمهای دانشگاههای جامع علمی كاربردی تهران، ارومیه و فنی وحرفه ای گیلان می روند.

همچنین در زمین چمن خانه جوان ارومیه امروز چهار دیدار برگزار می شود كه در آن تیمهای دانشگاههای مازندران با صنعتی سهند تبریز، شهید بهشتی با شهید رجایی، فردوسی مشهد با خلیج فارس و شمال آمل با ولیعصر رفسنجان به رقابت می پردازند.

در رشته تنیس روی میز این دوره از المپیاد نیز 16 تیم در سالن دانشگاه پردیس نازلو ارومیه با هم رقابت می كنند.

در رشته بدمینتون نیز كه در سالن ورزشی اداره كل آموزش و پرورش شهر ارومیه برگزار می شود رقابتهای تیمی با حضور 16 تیم و برگزاری هشت دیدار پیگیری می شود.

آیین رسمی افتتاح این مسابقه ها عصر امروز با حضور مسئولان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و مسئولان استانی در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

رقابتهای یازدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر با حضور سه هزارو 500 ورزشكار در 12 رشته شامل فوتبال، بسكتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو ومیدانی، تكواندو و كشتی آزاد و فرنگی از بیستم تیر ماه آغاز و به مدت 10 روز در ارومیه پیگیری می شود.

7126/581/ 684





:: برچسب‌ها: مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: