تكنولوژی‌های ارتباطی ابزاری مؤثر در بهره‌گیری كامل از ظرفیت‌ سازمان‌های بین‌المللی است
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،'اسفندیار رحیم مشایی ' روزسه شنبه در نشست مشترك مركز ملی جهانی شدن و در جمع سفرای عضو اتحادیه همكاری‌های منطقه‌ای كشورهای حاشیه اقیانوس هند افزود: در دهه‌های اخیر بشریت كوشیده است، با تعریف حوزه‌های همكاری منطقه‌ای و بین‌المللی مشترك ظرفیت‌های جهانی را كنار هم قرار داده و فرصت ارتقاء شرایط زندگی دوستانه در جهان را پدید آورد كه اتحادیه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دستاوردهای تاریخی و ارزشمند در این راستا هستند.

وی افزود: دولت و رییس‌جمهوری اسلامی ایران از هر تلاشی برای ارتقاء زندگی ملت‌ها و اثرگذاری سازنده در تحولات بین‌المللی در مسیر ارتقاء صلح و رفاه برای مردم كاملاً حمایت می كند و همه ظرفیت‌های خود را در كنار دیگر ملت‌ها در این مسیر بكار گرفته و هر دست همكاری را به گرمی می‌فشارد.

رحیم مشایی تصریح كرد: باید مجالی ایجاد شود كه سازمان‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای عملكرد مؤثرتر و جامع‌تری بیابند.

وی با بیان اینكه جهان آینده، جهان همگان بوده و به همه افراد بشر تعلق دارد، افزود: امروز فرصت گریز از جمع در حال حذف شدن است و كسانی كه منافع خود را در حذف دیگران یا محروم كردن آنان از منافع خود می‌بینند در جهان آینده جایی ندارند، چرا كه عبور از امروز به فردا فقط از مسیر با هم بودن مقدور است.

رییس‌ دفتر رییس جمهوری با تأكید بر اینكه باید همه ظرفیت‌هایی كه در كنار هم بودند، فعال شود، اظهار داشت: برای خشكاندن ریشه‌های رخوت و خودخواهی‌های ضدانسانی، عقب‌ماندگی‌ها، جهل‌ها و همه مظاهر بدی هیچ راهی پیش روی بشر نیست جز اینكه همه كنار هم برای رسیدن به این هدف تلاش كنند و فقط اقلیت كوچكی هستند كه این منطق را برنمی‌تابند.

سیام **1708 1418





:: برچسب‌ها: شیکاگو , باند , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: