تفاهمنامه برگزاری دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت در كرمان امضا شد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، در این مراسم استاندار كرمان گفت: هشت سال دفاع مقدس زوایای مختلفی داشته و به رغم كارهای بسیار زیادی كه در حوزه های مختلف و با محوریت دفاع مقدس صورت گرفته، فقط بخش كوچكی از اتفاقات و حوادث تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس منعكس شده است.

'اسماعیل نجار' ادامه داد: جشنواره فیلم مقاومت اتفاق خجسته ای است تا در حوزه هنر سینما، بیش از پیش به ابعاد مختلف حماسه دفاع مقدس از منظر های متفاوت پرداخته شود.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت نیز در این جلسه یادآور شد: یكی از دلایل انتخاب استان كرمان به عنوان میزبان این دوره از جشنواره، علاقه مندی و حمایت جدی تری بود كه در استان كرمان در خصوص برپایی این جشنواره شاهد آن بودیم.

'محمد خزاعی' با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره گفت: در بخش بین الملل تا كنون 178 فیلم از 50 كشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی عنوان كرد: انتقال جشنواره فیلم مقاومت به استان كرمان شرایطی را فراهم می آورد تا ضمن تمركززدایی از تهران، از ظرفیت های خوب و بالایی این استان و قابلیت های بومی و مردمی بهره ببریم، همچنین این جشنواره بركاتی را با خود دارد كه بطور قطع، زمینه های توسعه و پویایی و نشاط اجتماعی و معنوی را در استان ارتقا می بخشد.

دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس از سوم مهر ماه به میزبانی استان كرمان برگزار خواهد شد.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: استرالیا , نشان , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: