وضعیت اشتغال در كشور نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته است
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، 'عبدالرضا شیخ الاسلامی' با اشاره به انتقادات مطرح شده مبنی بر عدم تحقق 2.5 میلیون شغل در سال گذشته گفت: قانون برنامه برای هر سال رقمی را مشخص نكرده كه ما سالانه متعهد به انجام آن باشیم، اما دولت با توجه به ظرفیتی كه در كشور وجود داشت، تصمیم گرفتیم تا به این رقم برسد.

وی ادامه داد: با این حال و با وجود برخی موانع و مشكلات، دولت توانست به ایجاد 1.6 میلیون شغل دست یابد كه این هم رقم بزرگی بود.

وی تصریح كرد: دولت موظف است آنچه را كه قانون برنامه پنج ساله پنجم در خصوص اشتغال و كاهش نرخ بیكاری تكلیف كرده با برنامه‌ریزی دقیق انجام دهد، هر چند تلاش می كند تا از برنامه هم جلوتر باشد.

شیخ الاسلامی خاطر نشان كرد: برنامه پنجم تكلیف كرده تا پایان سال پنجم می بایستی نرخ بیكاری به هفت درصد برسد كه انشاءاله با برنامه های پیش رو به این رقم خواهیم رسید.

وی تاكید كرد: آنچه مهم است، این است كه تمام منابع، ظرفیت‌ها و حتی ارگان‌ها بسیج شوند تا دولت را در تحقق اهداف اشتغالزایی حمایت و همراهی كنند كه این یك برنامه و هدف ملی است، نه این كه با مخالفت‌ها و مانع تراشی‌ها موجب یاس و ناامیدی شوند و دولت را در این مسیر تنها بگذارند.

اقتصام**2021**1594





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , کلیسا , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: