هاشمی: مهرام برای موفقیت در باشگاههای آسیا نیاز به توجه ویژه دارد
نوشته شده توسط : chudae

مصطفی هاشمی روز یكشنبه به ایرنا گفت: قرار بود تمرینات تیم مهرام از دیروز برای حضور قدرتمند در رقابت های باشگاهی آسیا شروع شود، اماباچهار بازیكن نمی توان این كارانجام دادوحتی بازیكنان جوانتر ما نیز در اردوی تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: قرار است با بسیروویچ جلسه ای را برگزار كرده و پس از موافقت او با حضور ملی پوشان مهرام در تمرینات تیم مراحل آماده سازی خود را آغاز كنیم.

سرمربی تیم بسكتبال مهرام تهران گفت: ما اگر از روز شنبه تمرینات گروهی خود را آغاز نكنیم، لطمه بسیار بدی خواهیم خورد و فكر می كنم حتی اعزام ما به بسكتبال ایران لطمه وارد می كند.

وی تصریح كرد: در حال حاضر مهم ترین بازی ملی بسكتبال ایران دیدار های لیگ قهرمانان آسیا است و باید به خاطر موفقیت بسكتبال ایران به مهرام توجه كنیم.

وی اظهار داشت:به عنوان مربی مهرام نظر نمی دهم وتنها به عنوان یك دلسوز فكر می كنم اگر بازیكنان مهرام در اختیار این تیم قرار بگیرند و تیم ملی نیز از جوان تر ها استفاده كند به سود هر دو تیم خواهد بود.

هاشمی گفت: استفاده از جوانتر ها در تیم ملی كه مسابقات مهمی در پیش ندارد، باعث بالا رفتن تجارب آنها خواهد شد و مهرام نیز با قدرت به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعزام می شود.

وی در خصوص اینكه آیا رییس فدراسیون بسكتبال با باشگاه مهرام همكاری می كند یانه؟، خاطرنشان كرد: او نهایت همكاری را داشته و منتظر بازگشت بسیروویچ هستیم تا در این خصوص تصمیم گیری نهایی انجام شود.

سرمربی تیم بسكتبال مهرام در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر این بازی ها در تاریخ اعلام شده یعنی خرداد برگزار می شد ما مدعی اصلی قهرمانی بودیم، اما با این وضعیت كار مهرام خیلی دشوار خواهد بود.

وی تاكید كرد: تیم مهرام در حال حاضر بازیكن خارجی ندارد و تمریناتش نیز آغاز نشده است كه این مساله كار را بسیار دشوار می كند.

هاشمی در خصوص حضور فرید اصلانی در لیست بازیكنان درجه یك و وضعیت همكاری این بازیكن با باشگاه مهرام، اظهار داشت: او قرارداد دو ساله با ما دارد و فصل بعد نیز در تركیب مهرام حضور خواهد داشت.

وی گفت: در جلسه هم اندیشی به نكات خوبی رسیدیم ،‌اما باید در خصوص مسایلی چون پیشرفت بازیكنانی خاص در بعضی باشگاه ها نیز صحبت كنیم تا مهرام با ساختن چهره هایی چون فرید اصلانی به آسانی آنها را از دست ندهد.

رقابت‌های باشگاههای بسكتبال آسیا كه قرار بود خرداد امسال در لبنان برگزار شود، به تعویق افتاد و طبق برنامه‌ریزی جدید كنفدراسیون بسكتبال آسیا قرار است در مهرماه برگزار شود.

تیم ملی بسكتبال ایران نیز خود را برای شركت در مسابقات قهرمانی آسیا در تایوان در شهریورماه آماده می كند.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: تصویر , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: