حاشیه هایی ازقهرمانی گیتی پسند درسالن 'یرموك' كویت
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، این تیم جمعه شب با نتیجه 2 بر یك تیم آردوس ازبكستان را شكست داد و به عنوان قهرمانی سومین دوره مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا دست یابد.

بازیكنان و اعضای تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از به صدا در آمدن سوت مسابقه در سالن یرموك كویت سجده شكر بر پا كردند و در حالی كه پرچم كشورمان را بالای سر برده بودند ، به شادمانی پرداختند.

***تیم گیتی پسند نسبت به دیدارهای گذشته از حمایت بیشتری برخوردار بود و تعداد بیشتری از هموطنان مقیم كویت با حضور در سالن یرموك كویت این تیم را تشویق كردند.

***'زهانگ جیلونگ' رییس موقت كنفدراسیون فوتبال آسیا ، 'آلكس سوسای' رییس كمیته فوتسال كنفدراسیون فوتبال آسیا و'طلال فهد الصباح'رییس فدراسیون فوتبال كویت كه به تازگی به عنوان مسوول مسابقات كنفدراسیون غرب آسیا انتخاب شده است ، در جایگاه ویژه حضور داشتند و این دیدار را نظاره كردند.

*** 'علیرضا افضل' سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در نیمه اول ترجیح داد از 'حسین حسینی' درون دوازه بان استفاده كند اما در نیمه دوم ' علیرضا صمیمی ' دروازه بان شركت ملی حفاری اهواز كه به عنوان بازیكن كمكی تیم گیتی پسند را در این مسابقات همراهی كرد ، درون دروزاه ایستاد.

***مدال ها وجام تیم دوم و سوم این مسابقات توسط 'آلكس سوسای ' رییس كمیته فوتسال كنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیكنان تیم ' اردوس ازبكستان و 'ناگوسا اوشنز' ژاپن اهداء شد.

*** مدال های تیم قهرمان توسط 'طلال فهد الصباح' رییس فدراسیون فوتبال كویت به گردن بازیكنان و اعضای تیم 'گیتی پسند' اصفهان آویخته شد.

*** جام قهرمانی این دوره از مسابقات كه شكل ظاهری آن همچون جام های گذشته می باشد ، توسط ' زهانگ جیلونگ ' رییس موقت كنفدراسیون فوتبال آسیا به 'محمد كشاورز' كاپیتان تیم گیتی پسند اهداء شد.

***پس ازاهداء جام ، بازیكنان تیم گیتی پسند در حالیكه از شادمانی در پوست خود نمی گنجیدند ، بوسیله دوربین های همراه خود عكس یادگاری گرفتند.

***'علی طاهری'مدیرعامل باشگاه گیتی پسند به همراه یكی دیگرازمسوولان ایرانی پس از اهدای جام قهرمانی در زمین مسابقه حاضر شد و بر سكوی قهرمانی با تیم گیتی پسند عكس یادگاری گرفت.

***برخی خبرنگاران عرب حاضر در سالن مسابقه ، این مسابقات را چهارمین دوره آن دانستند و به اعتقاد آنها در اولین دوره این مسابقات كه در ایران برگزار شده است ، تیم 'شن سا' ساوه در سال 2006 قهرمان شده است.

نكته قابل توجه اینكه به اعتقاد آنها در سال 2006 تیم 'آردوس' ازبكستان با نتیجه پنج بر یك مغلوب تیم 'شن سا' ساوه شده است.

اما در عین حال ، برگزاری مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا در سال 2006 در تقویم كنفدراسیون فوتسال آسیا گنجانده نشده است.

ورزشی**7132**1590





:: برچسب‌ها: عکس , عکاسی , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: