صادرات زنجان به 74 میلیون دلار طی سه ماه گذشته رسید
نوشته شده توسط : chudae

'محمد رئوفی نژاد' روز شنبه در ستاد توسعه صادرات استان زنجان،میزان صادرات سه ماه اول سال گذشته را نزدیك به 52 میلیون دلار دانست و یادآورشد: امسال برای رسیدن به هدفگذاری یك میلیارد دلاری صورت گرفته باید برنامه ریزی های منسجم و مناسبی صورت گیرد.

وی بر لزوم ساماندهی صادرات صنایع دستی این استان تاكید كرد و یادآورشد: باید شركت مادر تخصصی صنایع دستی تشكیل شده را برای ساماندهی صادرات این محصولات فرهنگی فعال كرد.

رئوفی نژاد صنایع دستی را دارای ارزش افزوده بالایی برای استان زنجان دانست و اظهار كرد: در صورتی كه بتوان ساماندهی رسمی و قانونی برای صادرات و فروش گسترده صنایع دستی در این استان ایجاد كرد، می توان شاهد رشد صادرات در این حوزه بود.

استاندار زنجان، به اعزام هیات های تجاری از این استان به كشورهای مورد هدف سازمان توسعه تجارت اشاره كرد و گفت: علاوه بر این كشورها، بخش خصوصی و اتاق بازرگانی زنجان باید برای توسعه تجارت در كشورهای تركیه، اوگاندا و مالزی برنامه ریزی كرده و هیات تجاری اعزام كنند.

عضو شورای عالی اداری كشور، توسعه تجارت با كشورهای مورد هدف را ظرفیتی بزرگ برای توسعه صادرات و رشد سرمایه گذاری خارجی دانست و خاطر نشان كرد: با برنامه ریزی مناسب می توان خط هوایی را نیز به این كشور ها برقرار و در نهایت سرعت صادرات محصولات و كالاهای زنجانی را به آنها بیشتر كرد.

وی افتتاح دفتر تجاری ایران در طرابوزان تركیه را از برنامه های مهم این استان دانست و افزود: این برنامه باید هرچه سریعتر با اعزام هیات تجاری از اتاق بازرگانی اجرا شود.

7319/522





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , چشم انداز , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: