سازمان ملل درمورد آثار سوء شهرك سازیها بر مردم غزه تحقیق می كند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا،' ادواردو دل بوئه' یكی از سخنگویان دبیركل سازمان ملل در جمع خبرنگاران اظهار داشت : شورای حقوق بشر كمیته ای متشكل از سه حقوقدادن (یونیتی داو،اسما جهانگیر و كریستین شانت) را مامور كرد تا با سفر به سرزمین های اشغالی در خصوص آثار شهرك سازی رژیم صهیونیستی بر ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم غزه تحقیق كنند.

رژیم صهیونیستی در سال 2006 با پیروزی حماس در انتخابات پارلمانی فلسطین مردم بی دفاع غزه و كرانه باختری رود اردن را از زمین، هوا و دریا مورد محاصره قرار داد.

شورای امنیت سازمان ملل بارها از رژیم صهیونیستی خواسته است به محاصره غزه پایان دهند اما آمریكا تاكنون چندین قطعنامه این شورا بمنظور محكوم كردن شهرك سازیها در غزه را وتو كرده است.

شدت جنایات صهیونیست ها در غزه به حدی است كه دولت های هم پیمان آمریكا از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان نیز باوجود حمایت های همه جانبه از صهیونیست ها، ادامه شهرك سازیها و محاصره مردم غزه و كرانه باختری رود اردن را محكوم كرده اند.

حدود دو میلیون نفر مردم غزه به دلیل محاصره، در بیكاری و تنگناهای بهداشتی و معیشتی قرار دارند.

بر اساس آمارهای رسمی 50 درصد مردم غزه از نبود فرصت شغلی و بیكاری رنج می برند.

به دلیل حمایت های همه جانبه آمریكا از رژیم صهیونیستی ، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل عملا نمی توانند اقدامی اساسی برای نجات مردم غزه از چنگال صهیونیست های اشغالگر انجام دهند.

1592





:: برچسب‌ها: عکس , دوچرخه , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: