اعمال تحریم های جدید نشاندهنده دروغگویی كشورهای 1+5 است
نوشته شده توسط : chudae

'اسماعیل كوثری' در مورد تحریم اتحادیه اروپا بر ضد ایران اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعمال تحریم های جدید نشان می دهد كه اتحادیه اروپا در مذاكرات هسته ای دچار دروغ و ریا بوده است.

وی گفت: آنان مدعی بودند كه قصد مذاكره داشته و از این طریق می خواهند به نتایج مثبت برسند اما این اقدام اخیر آنان پوشالی بودن تعهداتشان را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران طی این مذاكرات پیشنهاد داده بود كه مساله تحریم یكی از ابعاد گفت و گو ها باشد اما كشورهای 1+5 نشان دادند كه مذاكرات را برای اهداف دیگری دنبال می كنند.

این عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اعمال تحریم های جدید نشان دهنده خوی دروغ گویی این كشورها است.

كوثری اظهار داشت: آنان بر اساس تفكر زور و فشار می خواهند به نتایجی كه تمایل دارند، دست یابند و گفت و گوها در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران بهانه ای بیش نیست.

وی گفت: اگر تحریم های جدید آنان عملی شود و جمهوری اسلامی ایران نتواند نفت خود را بفروش برساند؛ بطور قطع و یقین دولتمردان كشور نیز در همین ارتباط تدبیری خواهند اندیشید.

وی افزود: معتقدم جمهوری اسلامی ایران طی سالیان گذشته در قبال این تحریم ها آبدیده شده و قطعا از این دور جدید تحریم ها نیز عبور خواهد كرد اما متضرر اصلی كشورهای غربی خواهند بود.

كوثری در مورد تنگه هرمز خاطرنشان كرد: هر گونه تصمیمی كه به نفع مصالح كشور باشد، گرفته و اجرایی خواهد شد.

كوثری در مورد روند آتی گفت و گوهای كارشناسی جمهوری اسلامی ایران با كشورهای 1+5 با اشاره به اعمال تحریم های جدید افزود: بطور حتم اینگونه اقدامات به نتیجه رسیدن مذاكرات را مشكل می كند.

گزارمیز**9187**1542**





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: