سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در ایتالیا 10 میلیارد یورو كاهش یافت
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، بخش مطالعات مؤسسه خدمات مالی 'ك. پی. ام. جی' (Kpmg)، اعلام كرد: در شش ماهه اول سال 2012، فعالیت های اقتصادی در زمینه ایجاد شركت های مشترك (Jiont Venture) و یا خرید شركت های تجاری (Acquisation) در ایتالیا نسبت به سال گذشته در همین دوره با رشدی منفی روبرو بوده است.

'فیانی 'یكی از مدیران مؤسسه ' ك. پی. ام .جی'، در مورد علل منفی بودن این رشد، تصریح كرد: یك دسته از سرمایه گذاران خارجی و یا ایتالیایی علاقه ای برای سرمایه گذاری از خود نشان نمی دهند و دسته دیگر نیز منتظر نتایج اصلاحاتی دولت هستند كه قوانین مربوط به آن در حال تصویب است.

وی افزود: اینها همه باعث گردیده تا عملیات تجاری قابل توجه ای در این زمینه به ثبت نرسد تا جائیكه رقم كل سرمایه گذاریهای به ثبت رسیده در این بخش برای شش ماهه اول امسال برابر با 5.2 میلیارد یورو در مقابل 15 میلیارد سال گذشته در همین دوره باشد.

به گفته وی ، از نظر تعدادی نیز شمار عملیات تجاری در ایتالیا كه در سال گذشته برابر با 126 مورد بوده، در شش ماهه اول سال 2012 به 129 فقره رسیده است، بعلاوه ارزش هیچیك از عملیات تجاری انجام گرفته از رقم یك میلیارد یورو افزایش نیافته است.

فیانی، در این گزارش از میزان بهره های بانكی در ایتالیا نیز انتقاد كرد و گفت: در حالیكه ما هر روزه شاهد ادغام شدن سرمایه ها در بازارهای تجاری بین المللی هستیم، ولی در كشور ایتالیا تفاوت بین بهره های بانكی پرداختی برای دستیابی به سرمایه، اغلب غیر قابل قبول است تا جائیكه این تفاوت در برخی اوقات به میزان چهار درصد به نسبت سایر كشورها می رسد.

در همین حال، اتحادیه اتاق های بازرگانی ایتالیا نیز در تازه ترین گزارش خود اعلام كرد كه در پنج ماهه نخست سال 2012، حدود 200 هزار شركت، مغازه و كارخانه با اعلام ورشكستگی به فعالیت خود پایان داده اند.

كنفدراسیون صنایع ایتالیا نیز با انتقاد از برنامه های ریاضت اقتصادی دولت 'ماریو مونتی'، گزارش داد كه در یك سال گذشته در پی تعطیلی فزاینده كارخانه ها و شركت های ایتالیایی، بیش از یك میلیون شاغل از كار اخراج شده اند.

اروپام **1596**1597





:: برچسب‌ها: ابرها , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: