یك هزار و 901 اثر به جشنواره فیلم دنا رسید
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'امین كمالوندی' روز دوشنبه در نشست خبری چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان دنا افزود: استان كهكیلویه و بویراحمد درحالی میزبان جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان است كه شهر یاسوج مركز این استان هیچ گونه زیرساخت سینمایی برای برپایی چنین رویدادی ندارد.

وی یادآور شد: سینمای گچساران چند سالی است كه تعطیل شده و سینمای دهدشت نیز مناسب اكران فیلم نیست و تلاش داریم تا این دو سینما برای جشنواره دنا احیا شوند.

دبیر جشنواره فیلم دنا توضیح داد: یك هزار و 901 اثر از هنرمندان كشور به جشنواره دنا رسید و در نهایت این تعداد، 200 اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

كمالوندی ادامه داد: در این دوره از جشنواره فیلم دنا 400 اثر بیش از دیگر جشنواره های منطقه ای به دبیرخانه این رویداد رسیده است.

وی گفت: در این دوره از جشنواره از عكاسان جوان متولد 1369 به بعد به عنوان استعدادهای جوان این زمینه تقدیر می شود؛عكس های رسیده به این جشنواره نیز در نمایشگاهی به نمایش گذاشته می شود.

دبیر جشنواره فیلم دنا از افتتاح دو سالن سینماتك با ظرفیت 165 و 190 نفر در شهر یاسوج خبر داد و اظهار امیدواری كرد این سالن ها با حضور مسوولان سینمایی افتتاح شود.

چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان 18 تا 22 تیرماه در یاسوج برگزار می‌شود.

فراهنگ**1983**1588





:: برچسب‌ها: جدید , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: