باشگاه توان افزایی و آموزش های تخصصی هلال احمر راه اندازی می شود
نوشته شده توسط : chudae

'سعید متانی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: این باشگاه به منظور مشاركت فعال نیروهای امدادی هلال احمر در پوشش سریع به انواع حوادث و سوانح در كشور راه اندازی می شود.

وی اضافه كرد شیوه نامه راه اندازی باشگاه امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سه سطح شهرستانی، استانی و كشوری به تصویب كمیته تخصصی برنامه ریزی و آمادگی سازمان امداد و نجات رسید و برای اجرا به همه استان ها ابلاغ شد.

متانی اهداف كلی راه اندازی این باشگاه را برنامه ریزی و كمك در اجرای صحیح آموزش های تخصصی امداد و نجات برای اعضا و داوطلبان، مشاركت و همفكری امدادگران ونجاتگران در برنامه های مربوط به حوزه فعالیت های امدادی،جذب،سازماندهی وبرنامه ریزی برای ارتقا و اعطای درجه و نشان امدادی عنوان كرد.

متانی همچنین ارتقای آمادگی جسمانی و مهارتی امدادگران و نجاتگران هلال احمر برای حضور در تمرین ها و صحنه های عملیاتی و فعالیت های فوق برنامه اردویی، فرهنگی، اجتماعی و نظایر آن را از دیگر محورهای اجرایی راه اندازی باشگاه توان افزایی ذكر كرد.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه كرد:‌ همچنین امدادگران ورودی به باشگاه توان افزایی در دوره های آموزش های تخصصی امداد و نجات با فنون نقشه خوانی، جهت یابی، اطفای حریق، رها سازی، نجات در آوار، نجات در تصادفات جاده ای، نجات در سیلاب، نجات از ارتفاع و فضاهای معلق، حمایت های روانی و اسكان اضطراری و موقت آشنا می شوند.

اجتمام**7029 ** 1569





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: