هفته هنری استان گلستان گشایش یافت
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش شنبه شب خبرنگار فرهنگی ایرنا،در آیین گشایش این هفته هنری كه شامگاه شنبه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، حمید شاه آبادی معاون امور هنری وزیر ارشاد، ‌استاندار گلستان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و گروهی از هنرمندان و مردم این استان حضور داشتند.

هفته هنر استان گلستان با همكاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزارشده است.

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی، ‌نمایشگاه صنایع دستی، سیاه چادر تركمن در گالری و فضای باز فرهنگسرای نیاوران، همچنین اجرای نمایش های صحنه ای و خیابانی، كنسرت های موسیقی و مراسم سنتی آیینی همچنین موسیقی وی‍ژه تركمن از جمله برنامه های هنری هفته هنر استان گلستان است .

همچنین در حاشیه برگزاری این هفته، كارگاه های خوشنویسی و نمایش با حضور كارشناسان و هنرمندان استان های تهران و گلستان برگزار خواهد شد.

در ادامه این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شماری هنرمندان و پیشكسوتان عرصه های مختلف فرهنگ و هنر استان نیز تجلیل شد.

فرهنگسرای نیاوران در سال 91 از سوم تیر ماه میزبان هفته هنری استان كردستان بود و برپایی هفته هنر استان گلستان به عنوان دومین رویداد هنری در سال جاری به شمار می اید.

هفته هنر استان گلستان تا چهاردهم تیرماه جاری همه روزه از ساعت 10تا20 پذیرای عموم علاقه مندان و بازدیدكنندگان از این نمایشگاه است.

1592

فراهنگ ** 1355 **9173**





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , ساحل , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: