فلسطینی ها خواستار بازداشت موفاز هنگام ورود به كرانه باختری شدند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله ، فعالان فلسطینی كه در برابر دفتر 'محمود عباس' رییس تشكیلات خودگردان فلسطین تجمع كرده بودند، موافقت وی را برای دیدار با موفاز به منظور انجام مذاكرات در كرانه باختری، مایه شرمساری خواندند.

یكی از این فعالان گفت: ما به اینجا آمدیم تا خواستار بازداشت موفاز شویم. وی كه پیش از مقام معاون نخست وزیری، افسر ارتش رژیم اسرائیل بوده، علیه مردم فلسطین در غزه و كرانه باختری مرتكب جنایات فراوانی شده است.

بر اساس این گزارش، موفاز رییس ستاد مشترك ارتش رژیم صهیونیستی بوده و اكنون ریاست حزب 'كادیما' را برعهده دارد كه اخیرا به دولت ائتلافی این رژیم پیوسته است.

'صائب عریقات' مذاكره كننده ارشد فلسطینی امروز از درخواست موفاز برای دیدار با عباس خبر داد و گفت: این ملاقات تنها دیداری بین دو طرف است و به مذاكرات مربوط نیست.

دیدار عباس و موفاز اولین دیدار این دو از تابستان سال گذشته تاكنون است. این در حالی است كه عباس از دیدار مخفیانه خود با 'شیمون پرز' رییس رژیم صهیونیستی خبر داده است.

مذاكره بین دو طرف از سپتامبر 2010 (شهریور 1389) و بعد از آن متوقف شد كه 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخواست عباس برای توقف شهرك سازی در اراضی اشغالی فلسطین را رد كرد.

مترجمام**9157**1651





:: برچسب‌ها: عکس , باغ وحش , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: