خانه كشتی و جودو بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، مدیر كل ورزش و جوانان استان بوشهر دراین آیین گفت: عملیات اجرایی ساخت این سالن از سال 86 در زمینی به مساحت دوهزار و 636 متر مربع و با زیربنای یكهزار و 750 متر مربع فضای سرپوشیده آغاز شد.

رضا جمشیدی افزود: خانه كشتی و جودو بوشهر كه برای ساخت آن 20 میلیارد ریال هزینه شده است دارای یك سالن با سه تشك به مساحت 798 متر مربع و فضای رختكن، سرویس و اداری به مساحت 530 متر مربع است.

وی اضافه كرد: دو مجموعه مجزای سرویس و رختكن، حمام و سونای خشك برای تیم های جودو و كشتی، اتاق های بدنسازی، وزن كشی، مربیان، مدیریت، بوفه، اطلاعات و انبار از دیگر فضاهای موجود در این سالن است.

مدیركل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان كرد: سازه فلزی، پنجره های دوجداره آلومینیومی، دیوارهای عایق بندی شده، درهای HDF، زیرسازی پالتن چوبی استاندارد برای سالن جودو و كف پوش PVC پنج میلی متری استاندارد، موتورخانه مركزی و سیستم سرمایش و گرمایش اسپلیت یونیت در تمام فضاها از ویژگی های خانه جودو و كشتی بوشهر به شمار می رود.

سالن ورزشی شهر بردخون از توابع شهرستان دیر در استان بوشهر از دیگر طرح هایی بود كه امروز با حضور وزیر ورزش وجوانان و مسوولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

سرپرست تربیت بدنی شهرستان دیر گفت: سالن ورزشی بردخون با مساحت یك هزار و 300 مترمربع و اعتبار حدود پنج میلیارد و600 میلیون ریال احداث شده است.

محمد بحرینی نژاد افزود: این سالن در دوطبقه شامل رخت كن، كفپوش 4میل استاندارد و ساختمان اداری است.

وی اضافه كرد: این پروژه از مصوبات دور دوم سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر و از تعهدات سازمان ورزش وجوانان است.

بردخون با جمعیت 12هزارنفر در150كیلومتری جنوب بوشهر واقع است. ك/2

7207/539 632/539/681





:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: