مراسم افتتاحیه مسابقات بوكس جوانان كشور در قم برگزار شد
نوشته شده توسط : chudae

نماینده فدراسیون بوكس در این مسابقات در حاشیه مراسم افتتاحیه به ایرنا گفت:به جز استان خراسان شمالی تمامی استان های كشور در مسابقات بوكس قهرمانی جوانان كشور حضور دارند.

'همایون اردلان'افزود:در این مسابقات كه از عصر شنبه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شد، 142 بوكسور در 10 وزن حضور دارند و 29 داور ملی و بین المللی نیز آن را قضاوت می كنند.

وی خاطر نشان كرد:این دوره از مسابقات بیست و سومین دوره از مسابقات بوكس قهرمانی جوانان كشور است كه حكم انتخابی تیم ملی را داشته و نفرات برتر هر یك از اوزان به اردوی تیم ملی برای شركت در مسابقات آسیایی و جهانی دعوت می شوند.

اردلان افزود:سه روز اول مسابقات به مرحله مقدماتی اختصاص دارد و فینالیست های اوزان ده گانه سه شنبه شب مشخص خواهند شد ، ضمن این كه این مسابقات چهارشنبه شب هفته جاری با معرفی نفرات برتر پایان می یابد.

وی ادامه داد: در روزهای اول و دوم مسابقات تیم های استان های قم ، كرمانشاه، گیلان ، سیستان و بلوچستان و تهران چهره برتر مسابقات بودند.

وی خاطر نشان كرد: در حاشیه این مسابقات هم چنین كارگاه آموزشی تخصصی تغذیه در رشته بوكس با حضور مربیان استان های مختلف كشور برگزار می شود. ك/3

7408 / 380/





:: برچسب‌ها: روز , نیویورک , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: