كتاب های درسی پایه ششم ابتدایی برای سال تحصیلی جدید آماده است
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، ' حسن فرازنده خالدی ' در جمع مدیران مدارس مقطع ابتدایی بخش زرقان شیراز افزود: مناطق و مدارس می بایست در زمینه برنامه ریزی برای تامین فضا ، نیروی انسانی و آماده سازی مدارس به گونه ای عمل كنند كه اول مرداد ماه تمامی فعالیت ها ی مدارس از قبیل كلاس ها ، برنامه كلاسی ، معلمان كلاس ها .آماده باشد به گونه ای كه اول مرداد برای ما باید به عنوان اول مهر تلقی شود.

مدیر كل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش ، برگزاری دوره های آموزشی را ضروری دانست و گفت: برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت ویژه تمامی معلمان دوره ابتدایی از دیگر اقدامات مد نظر وزارت آموزش و پرورش است.

خالدی با اشاره به خواست رهبر معظم انقلاب مبنی براجرای بند بند سند تحول بنیادین ، از تمامی مدیران مدارس به عنوان نیروهای پیشگام خواست برای تحقق این تحول تمام تلاش خود را بكار گیرند.

وی در بخش دیگری از مطالب خود اظهار داشت:20 میلیارد ریال از بودجه وزارت آموزش و پرورش به منظورساخت فضاهای آموزشی مورد نیاز مدارس استان فارس برای اجرای نظام 6-3-3 و تدوین محتوی كتب پایه ششم اختصاص یافته است.

خالدی اضافه كرد:20 درصد اعتبارات كشوری در این زمینه به استان فارس تعلق گرفته است و امیدوار هستیم تا با این میزان اعتبار، بخشی از مشكلات فضای آموزشی این استان برطرف شود.

حجت الاسلام محمد رضا صادقی هم در این نشست گفت: هم اكنون در بخش زرقان به ساخت 10 كلاس جدید در مدارس این منطقه نیازمندیم.

7379 /679





:: برچسب‌ها: هاوایی , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: