سانتر از جناحین در دستور كار تمرین آبی پوشان
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در حالی به میزبانی كمپ این باشگاه آغاز شد كه با وجود اعلام قبلی، خسرو حیدری، سیدمهدی رحمتی و پژمان منتظری سه بازیكن ملی پوش آبی پوشان در این تمرین حضور نیافتند.

خبرنگاران و عكاسان زیادی برای پوشش خبری و تصویری حضور ملی پوشان تیم استقلال تهران در محل تمرین حضور یافتند.

این تمرین با دویدن و گرم كردن بازیكنان تیم استقلال زیر نظر احمد حاج قاسم مربی بدنساز آغاز شد و در ادامه، نفرات به بازی 'آقا وسط' و انجام كارهای تاكتیكی پرداختند.

سپس با نظر 'امیر قلعه نویی' بازیكنان به ارسال توپ روی دروازه روی آوردند كه این بخش از تمرین، زمان زیادی را به خود اختصاص داد.

ستار همدانی مربی تیم استقلال نیز در این بخش تمرین همپای بازیكنان به ارسال توپ پرداخت و آمادگی بالایی را از خود نشان داد.

حدود 200 تماشاگر در محل تمرین حضور داشته و همچون روزهای گذشته به تشویق امیر قلعه نویی و سر دادن شعار علیه محمد رویانیان پرداختند.

آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در میانه های تمرین در كنار زمین چمن حضور یافت و برای دقایقی با شاهرخ بیانی و رضا رجبی پیشكسوتان تیم استقلال به گفت و گو پرداخت.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از 45 دقیقه، خود را به محل تمرین رساند.

'علی كاظمی' بازیگر مجموعه تلویزیونی خنده بازار از میهمانان ویژه تمرین آبی پوشان بود كه مورد استقبال بازیكنان و هواداران تیم استقلال قرار گرفت.

ورزشی. ** 3783 ** 1589





:: برچسب‌ها: کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: