سردار سلامی:امروز بر منافع حیاتی دشمن در تمامی جهان مسلط هستیم
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار'حسین سلامی' شامگاه شنبه در ششمین گردهمایی خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه تهران، با تبریك سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: خداوند متعال در یك آزمایش بزرگ همه سرمایه هستی را در امام حسین (ع) متجلی كرد و برای دفاع از میراث پیامبر اسلام (ص)، ایشان را به قربانگاه آورد و ذبح بزرگی اتفاق افتاد و امروز عزت، شرف و كرامت ما به واسطه آن روز بزرگ یعنی عاشورا است.

سلامی با تاكید بر اینكه عزت و بزرگی ملتی در دنیای امروز به واسطه مرزهای جغرافیایی نیست بلكه اندیشه، معرفت، شناخت و بصیرت بزرگی یك ملت را مشخص می كند، افزود: ما نیازمند یك توسعه بزرگ در قلمرو و دایره علم و دانش هستیم زیرا درحال تاسیس و پایه گذاری یك تمدن عظیم و جاودانه به نام اسلام در جهان و كشورمان هستیم.

وی با یادآوری این مطلب كه در 33 سال گذشته مردم ایران صحنه های سخت و دردناكی را دیدند و تجربه كردند اما از این عبرت های بزرگ درس های بزرگی یادگرفتند، ادامه داد: امام (ره) به شاهكاری شگفت انگیز دست زد كه آن احیای اسلام در عصری بود كه همه عالم در گورستان جهالت مدرن كه همان سرمایه داری غرب و سوسیالیسم شرق بود غرق شده بودند.

جانشین فرمانده كل سپاه با بیان اینكه كشورهای قدرتمند پیش از انقلاب، ایران را تحت تسلط خود داشتند و به هر شكل ممكن حتی با نوع لباس و تفكر می خواستند ما را شبیه خود كنند، گفت: در آن زمان ایران یكی از ستون های دوگانه دكترین نیكسون بود یعنی ژاندارمی تهی از شخصیت كه امام راحل با پیروزی انقلاب این نظریه را درهم شكست.

وی ، حكومتی كه امام طراحی كرده بود را خارج از دایره شرق و غرب توصیف كرد و افزود: امام ، ملت ایران را زنده كرد و مردم را با اسلام در همه سطوح پیوند داد و به استقلال رساند.

سردار سلامی ، انقلاب اسلامی را تجلی نور خداوند دانست و خاطر نشان كرد: بعد از پیروزی انقلاب سراغ نداریم كه فردی بتواند بزرگترین امپراطوری تاریخ یعنی آمریكا و شوروی را در هم بشكند اما امام (ره) این كار را كرد و انقلاب در نقطه تولد خود بزرگترین قدرت ها را شكست داد.

جانشین فرمانده كل سپاه با تاكید بر اینكه ملت ایران به پشتوانه امام و بعد از آن در عصر دوران شكوهمند رهبر انقلاب به اوج رسید، اظهار داشت: ملت انقلابی ایران تجربیات دردناك رفتار ناشیانه مسلمانان صدر اسلام را جبران كرد.

وی یادآور شد: درهیچ جنگی سراغ نداریم كه یك ملت تنها، بی دفاع در برابر قدرت های ظاهری ، یكه و تنها هشت سال جنگیده باشد و یك وجب از خاك خود را در اختیار بیگانه قرار نداده باشد اما ملت ایران سرافرازانه از میهن و دین خود دفاع كرد.

سلامی با بیان اینكه در دوران دفاع مقدس و بعد از دو سال از شروع آن، تمامی سرزمین های اشغال شده توسط دشمن به همت رزمندگان اسلام آزاد شد، اظهار داشت: جانبازان امروز در آن زمان به دنبال ساختن هویت ملی و دینی ما بودند.

وی دنیای كنونی حتی ایلات متحده را نا امن و بدون ثبات از تمامی جوانب چه اقتصادی و چه جانی معرفی كرد و افزود: ایران هم اكنون لنگرگاه ثبات است كه این امنیت حاصل رشادت ها و جانبازی های ملت ایران است.

جانشین فرمانده سپاه با تاكید بر اینكه ملت ایران توانست شكوه ظاهری استكبار را درهم بكشند، گفت: امروز در تعاملات سیاسی جهان نمی توان از ایران چشم پوشی كرد.

وی در ادامه به مذاكرات اخیر ایران با شش كشور غربی در مسكو اشاره كرد و افزود: امروز آنهایی كه دایه نظام نوین جهانی را دارند حتی قادر به پاسخگویی به سوالات كشورمان در خصوص معادلات سیاسی جهان نیستند.

سلامی تاكید كرد: ایران امروز به نقطه ای رسیده است كه دشمنانش حتی یك دانشجوی كارشناسی ارشد را مورد هدف قرار می دهند چون تصور می كنند این فرد می تواند منافع آنان را تهدید كند.

وی به تحریم های اقتصادی جبهه استكبار علیه ملت ایران اشاره كرد و افزود: ما در محاصره اقتصادی شكوفا شدیم به شكلی كه امروز موشك های بالستیك مافوق صوت ایران می توانند ناوهای جنگی در حال حركت دشمن را با دقت 100 درصد مورد اصابت قرار دهد.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: امروز به تدریج می توانیم فاصله خود را با قدرت های مدعی كمتر كنیم و حرفی در دنیا برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: پرنده های بدون سرنشین نیروهای مسلح این توانایی را دارند كه هزاران كیلومتر حركت كنند و كوچكترین حركات دشمن را رصد كنند و به جرات می توانیم بگوییم برعالم خیال آنها نفوذ كرده ایم و آنها را كاملا شناخته ایم.

جانشین فرمانده كل سپاه تصریح كرد: این همان آثار یك قدرت در حال ظهور است كه پایه های یك ملت بزرگ را می گذارد.

سلامی با یادآوری اینكه دشمن یك به یك و به سرعت در حال از دست دادن تكیه گاه های بزرگ خود در منطقه است، افزود: اتفاقات اخیر در منطقه و جهان اسلام در خیالات ما نیز نمی گنجید.

وی گفت: امروز ایران درحالی مراحل رشد و شكوفایی را پشت سر می گذارد كه حتی یك قدم از عظمت و كرامت خود غافل نشده است. راهی كه پیموده ایم غیر قابل بازگشت است پس باید به پیشرفت خود ادامه دهیم.

جانشین فرماندهی كل سپاه افزود: در حال نزدیك شدن به آخرین فراز برخورد هستیم كه البته عبور از آن بسیار سخت است اما به نصرت خداوند ایمان داریم.

وی با بیان اینكه بیش از هر زمان دیگری در اوج قدرت قرار داریم، خاطر نشان كرد: بر اقتصاد جهانی مسلط هستیم و به بركت اسلام در ایران با یك ملت باشعور و فهیم می توانیم قدرتی شگفت انگیز همراه با مزیت های ژئوپولتیكی سرزمین خود ساخته و قدرتمند تر شویم.

سیام**9103**





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: