شبكه ارتباطات رادیویی هلال احمر در همه استان ها بهینه سازی می شود
نوشته شده توسط : chudae

'محمود مظفر' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: با توجه به اهمیت وجود شبكه ارتباطات رادیویی در راستای انجام عملیات های امدادرسانی مطلوب، به زودی شبكه ارتباطات رادیویی این سازمان در همه مراكز استان های كشور بهینه سازی خواهد شد.

وی افزود: ارتباطات رادیویی در خدماتی مثل دفاع ملی، ایمنی عمومی، پخش همگانی، ارتباطات تجاری و صنعتی، ارتباطات هوانوردی و دریایی، ناوبری، ارتباطات شخصی و انواع عملیات های مختلف جستجو و نجات بكارگرفته می شود.

رییس سازمان امداد و نجات اظهار داشت: در یك محیط پویا و متحرك كه ممكن است ارتباطات از طریق سیم در دسترس نباشد یا در مواقع قطعی ارتباط همچون موقعیت‌های اضطراری عمومی و پیچیده در حوادث طبیعی، دسترسی به ارتباطات رادیویی ممكن نباشد، توسعه، بهینه سازی و تقویت شبكه ارتباطات رادیویی مدیریت سوانح ضرورتی انكار ناپذیراست.

به گفته مظفر، هم اكنون متخصصان و كارشناسان مدیریت بحران و سوانح در مركز فرماندهی سانحه ( EOS ) سازمان امداد و نجات به صورت 24 ساعته تمام حوادث داخلی را رصد می ‌كنند و اطلاعات را به ارگان‌های ذیربط از جمله سازمان مدیریت بحران ،اورژانس، ستاد حوادث غیرمترقبه وزارت كشور، نیروی انتظامی و آتش نشانی انتقال می ‌دهند.

اجتمام**7029 ** 1569





:: برچسب‌ها: مربع , گل , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: