میهمانان خارجی جشنواره فیلم های ویدیویی به سینما فلسطین آمدند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، تعدادی از كارگردانان، تهیه‌كنندگان و بازیگران خارجی میهمان جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی تهران كه از كشورهای آلمان، تركیه، روسیه، هندوستان، پاكستان و لبنان برای شركت در جشنواره به ایران سفر كرده اند، روز گذشته(سه‌شنبه) برای دیدن فیلم‌های جشنواره و همچنین گفت‌وگو با رسانه‌های گروهی به مجموعه سینما فلسطین آمدند.

خانم 'برانكا پرلیك' از كشور آلمان و 'تامر اگیت' از كشور تركیه كه مشتركا كارگردانی فیلم سینمایی 'كارامان' را بر عهده دارند به ایران سفر كرده اند و فیلم آنها قرار است ساعت 20 و 30 ذقیقه فردا(پنجشنبه) اول تیر ماه در سالن شماره 2 سینما آزادی به روی پرده برود.

** میرعلایی: فیلمسازان در تولید فیلم ویدیویی به مخاطب احترام بگذارند

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: بی‌شك برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ویدیویی تهران می‌تواند قدم مثبتی در جهت اتتقال افزایش سطح فیلم‌سازی این حوزه باشد.

'سیداحمد میرعلایی' افزود: ما فیلم‌سازان با بدسلیقه‌گی، بی‌سلیقه‌گی و كج‌سلیقه‌گی باعث شدیم سطح مخاطبان فیلم‌های ویدیویی به خاطر فیلم‌های بدی كه تولید می‌كنیم پایین بیاید.

وی تاكید كرد: حتی مخاطب‌شناسی ما نیز با مشكل مواجه ‌شده بطوریكه می‌بینیم یك فیلم به یكباره مورد توجه قرار می‌گیرد و سوژه همین فیلم در سال، الگو بسیاری از فیلمسازان دیگر قرار می‌گیرد.

میرعلایی با اشاره به حضور فیلم‌های راه‌یافته به جشنواره فیلم‌های ویدیویی یادآور شد: خوشبختانه شاهد حضور فیلمسازان جوان و مطرح در جشنواره فیلم های ویدیویی هستیم و آنان توانستند فیلم‌های خوبی را تولید كنند.

این سینماگر خاطرنشان كرد: برخی فیلمسازان با وجدان كاری مبادرت به تولید فیلم می‌كنند و برای آنها تفاوتی نمی‌كند كه این فیلم در مدیوم سینما یا ویدیوی ساخته می‌شود زیرا برای مخاطب احترام قائل هستند

نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی دوم تیرماه در تهران به كار خود پایان می دهد.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: غذا , زن , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: