نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فارس تیرماه برپا می‌شود
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از معاونت گردشگری، 'منوچهر جهانیان' افزود: در این نمایشگاه فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری، سفرا و كشورهای صاحب مقام در صنعت گردشگری حضور گسترده خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را گردهمایی فعالان بخش خصوصی و دولتی، سفرا و نمایندگان كشورهای صاحب مقام در صنعت گردشگری و ارتقای سطح دانش و آشنایی با ظرفیت های مساعد در این حوزه برشمرد.

جهانیان با حضور بخش خصوصی را یكی از ویژگی‌های نمایشگاه بین المللی گردشگری برشمرد و افزود: خطوط هوایی داخلی و خارجی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراكز اقامتی، موسسات آموزشی، بیمارستان های فعال در حوزه گردشگری سلامت، نشریات تخصصی گردشگری و سرمایه گذاری از جمله فعالین بخش خصوصی حاضر در این نمایشگاه هستند.

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه كارگاه های تخصصی و سمینارهای آموزشی نیز برای علاقه‌مندان برگزار می شود.

به گفته جهانیان كارگاه‌های 'آیین تشریفات و اصول شركت در نمایشگاه ها'، 'مدیریت ارتباط با مشتری در خدمت گردشگری' و 'كارگاه آموزشی ویژه فعالان گردشگری' با حضور معاون اجرایی سازمان جهانی جهانگردی و رییس كمیسیون جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه در UNWTO برگزار می شود.

معاون گردشگری كشور با بیان اینكه تاكنون 9 كشور آمادگی خود را برای شركت در نمایشگاه گردشگری فارس اعلام كرده‌اند، از تركیه، مالزی، تایلند، عمان، كنیا، افغانستان، قبرس و اوكراین به عنوان برخی از این كشورها یاد كرد.

جهانیان یادآور شد: بیش از چهار هزار و 500 متر مربع غرفه در مركز نمایشگاه های بین المللی شهر شیراز برای نمایشگاه بین المللی گردشگری فارس اختصاص یافته است و در حاشیه این آن نمایشگاه صنایع دستی و نیز برنامه هایی چون تور آشناسازی ویژه سفرا به اجرا در می‌آید.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: فرانسه , موزه , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: