هشدار مربی آلمانی در مورد دستكم گرفتن یونان
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا،‌ تیم ملی فوتبال یونان در مرحله گروهی رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2012) توانست با حذف ناباورانه تیم ملی روسیه به عنوان تیم دوم گروه یك، بعد از جمهوری چك به دور یك چهارم نهایی این مسابقات راه یابد و در این مرحله باید روز جمعه 2 تیر ماه (22 ژوئن) به مصاف آلمان به عنوان تیم اول گروه دوم برود.

اتوری هاگل كه در اتفاقی ناباورانه با ملی پوشان یونان در سال 2004 به مقام قهرمانی اروپا دست یافت، در گفت و گو با روزنامه ورزشی 'بیلد'، ضمن هشدار به بازیكنان و كادر فنی تیم ملی آلمان به خاطر نادیده گرفتن یونان گفت: هیچ تیمی در یك چهارم نهایی نباید یونان را دستكم بگیرد زیرا این تیم مانند 8 سال قبل، بسیار جنگنده و مصمم است.

وی با بیان اینكه خط دفاعی یونان در رقابت های یورو 2012 بسیار مطمئن ظاهر شده است، گفت: من 10 سال سرمربی یونان بوده ام و تغییراتی كه از همان موقع در ساختار این تیم ایجاد شد، موفقیت های زیادی را برای آنها رقم زده است.

هاگل از 'كاراگونیس' كاپیتان تیم ملی یونان و زننده گل پیروزی بخش این تیم در مقابل روسیه كه موجب حذف نا باورانه روس ها به عنوان یكی از مدعیان قهرمانی این رقابت ها و صعود یونان به مرحله بعدی شد، به عنوان یكی از بازیكنان محبوب خود در دوران سرمربیگری در این تیم نام برد و از اینكه این بازیكن توانمند با دریافت كارت زرد دوم در دیدار یك چهارم نهایی غایب است، ابراز تاسف كرد.

هاگل ادامه داد: همانطوری كه مسابقات فوتبال جام ملت های 2004 اروپا در پرتغال و قهرمانی یونان در آن سال، شور و حال فراوانی در این كشور ایجاد كرد، موفقیت در مسابقات یورو 2012 نیز می تواند احساس شادی و خوشبختی در این كشور را در حالی كه دوران بسیار سختی از بحران را طی می كند، ایجاد كرده و روح و روان یونانی ها را تسكین دهد.

'فرانتس بكن باوئر' سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال آلمان و اسطوره فوتبال این كشور نیز با نگارش مطلبی در همین روزنامه، با انتقاد از عملكرد بازیكنان تیم ملی فوتبال كشورش مقابل دانمارك در بازی سوم از مرحله گروهی، عملكرد فعلی تیم را برای تصاحب قهرمانی یورو 2012 كافی ندانست.

بكن باوئر افزود: با وجود پیروزی آلمان بر دانمارك و صعود به مرحله یك چهارم نهایی این رقابت ها به عنوان تیم اول گروه، عملكرد گروهی تیم هنوز به عنوان یك مدعی قهرمانی در این رقابت ها نشان داده نمی شود.

رییس افتخاری 66 ساله باشگاه بایرن مونیخ آلمان، از بازیكنان تیم ملی كشورش خواست در مسابقات بعدی خود از جمله دیدار مقابل یونان در مرحله یك چهارم نهایی، بازی بهتری از خود به نمایش گذاشته و با چهره قهرمان در زمین حاضر شوند.

بكن باوئر اضافه كرد:‌ تصور من این بود در مقابل دانمارك كار ساده ای در پیش رو خواهیم داشت اما اینطور نشد و در دقایق پایانی قبل از به ثمر رسیدن گل دوم، شرایط بسیار سختی بر بازی حاكم شد و هر لحظه احتمال خوردن گل دوم از دانمارك و خراب شدن همه چیز وجود داشت.

وی تاكید كرد: تیم مدعی قهرمانی این مسابقات نباید فقط به دنبال ارایه یك بازی زیبا باشد بلكه باید گل های بیشتری به ثمر برساند و در این راه در كنار دادن های پاس های كوتاه و متعدد، شوت های از راه دور به سمت دروازه را نیز در دستور كار داشته باشد.

بكن باوئر در پایان با بیان اینكه در مراحل بعدی یورو 2012 تیم های بزرگی حضور خواهند داشت، افزود: برای اینكه آلمان بخواهد قهرمان اروپا شود باید بسیار بهتر از این ظاهر شود.

اروپام** 2051 ** 1701

ورزشی. **‌ 1589 **





:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: