مذاكره وزارت صنعت با بانك مركزی برای تنزیل مجدد ال سی ریالی
نوشته شده توسط : chudae

'مسعود موحدی'روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص تنزیل ال سی های ریالی به عنوان یكی از مسائل مورد بحث تولیدكنندگان اظهار داشت:امكان یكبار تنزیل ال سی های ریالی برای حوزه تولید فراهم شده است اما برای بیش از آن نیز پیگیری ها در جریان است و مشغول مذاكره با بانك مركزی هستیم.

وی در باره این كه گفته می شود 70 درصد مشكلات واحدهای تولیدی مربوط به تامین منابع مالی است ،اظهار داشت:مشكلات تولید را در كارگروه تسهیل تولید مورد بررسی قرار دادیم و در بررسی این مشكلات به این جمع بندی رسیدیم كه عمده این مسائل مربوط به بحث تامین مالی است.

وی افزود:در مشكلات ارائه شده به كارگروه تسهیل، نزدیك به 70 درصد مشكلات توسط تولید كنندگان،مسائل مالی ابراز شده و حال اینكه واقعا چند درصد مشكلات مالی است.

موحدی همچنین در مورد جایگزینی ابزارهای جدید مالی بیان كرد، در مورد بانك ها می توان با استفاده از روش هایی به دنبال ارایه خدمات دهی بهتر بود، زیرا این طور نیست كه بانك ها كاملا در این زمینه قفل شده باشند.

قائم مقام وزیر صنعت تصریح كرد: البته مشكلات وجود دارد و فرآیندها به سختی و در طولانی مدت صورت می گیرد، ما نیز دنبال این بودیم كه راهكارهای متنوع را برای فعال كردن منابع بانكی و استفاده از امكانات دیگری كه وجود دارد فراهم كنیم.

وی با بیان اینكه ابزارهای متعددی برای تامین منابع مالی از راه های مختلف پیش بینی شده ، گفت: ما به دنبال اجرایی شدن این ابزارها هستیم .

موحدی تاكید كرد: در این باره عزم جدی وجود دارد ، حدود چند هفته پیش جلسه ای با معاونین وزارت اقتصاد برگزار شد و در كارگروهی نیز قرار است مسائل بررسی شود.

وی افزود: قرار شد در جلسات هم اندیشی با بخش خصوصی راهكارهای اجرایی كوتاه مدت برای حل مشكلات تولید استخراج شود.

اقتصام**3917**1601 ** 1569





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , غذا , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: