دانشگاه علوم پزشكی تهران در شمار دانشگاه های معتبر و نمونه دنیا است
نوشته شده توسط : chudae

' مرضیه وحید دستجردی' یكشنبه شب در جشن فارغ التحصیلی بیش از دوهزار دانش آموخته دانشكده های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی تهران تصریح كرد: دانش آموختگان رشته های پزشكی هرچه از علم و دانش و اخلاق دارند از استادان برجسته خود دارند.

وی اساتید دانشگاه علوم پزشكی تهران را افتخار كشور دانست و افزود: همه ما و فارغ التحصیلان تمامی دانشگاه ها مدیون این اساتید بوده و مردم هم سلامتی خودشان را مدیون این اساتید هستند.

وی خاطرنشان كرد: همه عزیزانی كه در نظام سلامت زحمت می كشند و برای سلامت مردم تلاش می كنند، از آسایش خودشان هزینه می كنند.

وزیر بهداشت افزود: البته خدمتگزاران شما در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی تمام تلاش خود را می كنند تا به نحو شایسته آن چه را كه وظیفه ی ما است در قبال زحمات و تلاش های شما انجام بدهیم.

وی گفت: نمی خواهم بگویم كه ما چه كارهایی برای فارغ التحصیلان و دانش آموختگان خودمان ظرف این مدت انجام دادیم ، ولی باید بگویم تمام تلاش و كوشش خود را به كار بستیم كه با بهترین كیفیت بتوانیم آموزش را در دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشكی داشته باشیم و بعد هم بعد از فارغ التحصیلی بتوانیم تا حدی كه در وسع ما است خدمتگزار دانش آموختگان عزیز باشیم.

مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشكده های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی تهران با حضور نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی تهران ، رییس مجلس شورای اسلامی ، رییس دانشگاه علوم پزشكی تهران و اعضای خانواده های این دانش آموختگان برگزار شد.

شبك**1540** 1917





:: برچسب‌ها: رقص , تایلند , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: