خدمات كمیته امداد محدود به مراكز استان ‌ها نباشد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'رضا نوروزی' روز یكشنبه در نشست با مدیركل و پرسنل حوزه حمایت‌ و سلامت خانواده كمیته امداد امام خمینی (ره) كهگیلویه و بویراحمد كه در یاسوج برگزار شد، افزود: می بایست خدمات این نهاد حمایتی به خانواده ‌هایی كه از مراكز استان ‌ها دورتر هستند، افزایش یابد.

وی بیان كرد: ورود و خروج هر خانواده برای بهره‌ گیری از حمایت‌ های كمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق حوزه حمایت‌ این نهاد انجام می‌ شود و به همین دلیل لازم است ، نیازسنجی و پالایش خانواده ‌ها با دقت و كار كارشناسی انجام شود.

نوروزی اظهار داشت: خدمات كمیته امداد امام خمینی (ره) می بایست در تمام نقاط كشور هدفمند و بر اساس نیاز مددجویان ارائه شوند.

وی با بیان اینكه 44 درصد افراد زیر پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) در كهگیلویه و بویراحمد زنان سرپرست خانوار هستند، بیان كرد: چنین خانوار‌هایی همواره در اولویت خدمات ‌رسانی این نهاد حمایتی قرار دارند زیرا تحكیم بنیان خانواده از وظایف قانونی و شرعی كمیته امداد امام خمینی (ره) است.

نوروزی اظهار داشت: بهبود وضعیت زندگی سالمندان جزو اهداف مهم كمیته امداد امام خمینی (ره) است و تاكنون گام ‌های موثری از سوی این نهاد حمایتی با هدف توانمندسازی آنان انجام شده است.

مدیركل حمایت‌ های اجتماعی كمیته امداد امام خمینی (ره) كشور با اشاره به توانمندی چشمگیر مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی، افزود: بسیاری از مددجویان دارای توانایی ‌های متعددی در زمینه ایجاد كسب و كار هستند.

نوروزی گفت: این توانایی در كنار حمایت ‌های كمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه آموزش ‌های مهارت‌‌ آموزی و اعطای تسهیلات مورد نیاز منجر به درآمد پایدار و استقلال مالی آنان می‌ شود.

وی بیان كرد: حوزه اكرام ایتام، یكی از مهمترین حوزه های كاری كمیته امداد امام خمینی (ره) است كه همواره مورد توجه مسوولان این نهاد حمایتی بوده است.

671/7535 /679





:: برچسب‌ها: رقص , قدیمی , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: