فیلمبرداری فیلم سینمایی محمد(ص) به نیمه رسید
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی این فیلم، فیلمبرداری فیلم سینمایی محمد(ص) با پایان فیلمبرداری صحنه های مربوط به مكه در زمان تولد پیامبر(ص) به نیمه رسید.

پس از این مرحله، با پایان عملیات اسكن لیزر شهر مكه كه برای بخش جلوه های ویژه صحنه های فرار مردم پس از خبر حمله ابرهه مورد نیاز است بازسازی مكه و ساخت و ساز كعبه جدید برای فیلمبرداری صحنه های پایانی فیلم آغاز شد .

فیلمبرداری این فیلم با صحنه های وفات مادر رسول اكرم اسلام، در روستای ابواء، روستایی كه پیامبر (ص) در بازگشت از سفر مدینه مادر بزرگوارشان را در آن روستا از دست می دهند و فیلمبرداری صحنه های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی در روستای سعدیه ادامه پیدا خواهد كرد.

پروانه ساخت فیلم سینمایی 'محمد(ص)' به تهیه كنندگی موسسه امور سینمایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و كارگردانی 'مجید مجیدی' را پیشتر شورای ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه ای صادر كرد.

این اثر سینمایی روایتگر دوران كودكی حضرت محمد (ص) است.

مجیدی كارگردان این اثر عظیم سینمایی متولد 1338 تهران است. وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش های صحنه ای آغاز كرد و سپس به 'حوزه اندیشه و هنر اسلامی' پیوست و به بازی در نمایش و نویسندگی و كارگردانی فیلم كوتاه پرداخت.

نویسندگی و كارگردانی فیلم كوتاه 'انفجار' نخستین تجربه اوست،‌ كه با دوربین 16 میلیمتری فیلمبرداری شد و فیلم 'بدوك' نخستین فیلم بلند در مقام كارگردانی به شمار می رود.

فیلم های پدر، بچه های آسمان، رنگ خدا، باران، بید مجنون و آواز گنجشك ها از جمله آثار مجیدی در جایگاه كارگردان است.

فراهنگ**





:: برچسب‌ها: تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: