پرویز عالی: تمرین آزادكاران جوان با ملی پوشان بزرگسال ادغام خواهد شد
نوشته شده توسط : chudae

'پرویز عالی' سرپرست تیم كشتی آزاد جوانان ایران كه تیمش به تازگی عنوان قهرمانی آسیا را كسب كرد، به ایرنا گفت: شنبه شب، كادر فنی تیم كشتی آزاد جوانان، نشست خوب و جامعی را با رسول خادم مدیر فنی تیم های ملی برگزار كرد كه در آن برنامه های آماده سازی جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح كرد: پس از بررسی و زمانبندی دقیق برای برپایی اردوهای آماده سازی تا رقابت های جهانی جوانان مقرر شد اردوی بعدی ما از روز 10 تیر ماه آغاز شود.

البته با پیشنهاد ما و نظر رسول خادم قرار بر این شد تا جوانان آزادكار در این اردو در كنار ملی پوشان بزرگسال تمرین كنند ولی برای اسكان و تغذیه باید در خانه كشتی شماره دو مستقر شوند.

پیشكسوت كشتی كشورمان ادامه داد: در این نشست هماهنگی در خصوص دعوت از جوانان آزادكار برای حضور در اردو، زمان آغاز تمرینات و همچنین تركیب اعزامی به رقابت های جهانی نیز بحث و گفت و گو شد. ضمن اینكه رسول خادم اصرار زیادی بر ایجاد ارتباط بیشتر بین رده های سنی جوانان و بزرگسالان داشت و بارها تاكید كرد بعد از بازی های المپیك لندن شاهد ارتباط بیشتری بین این دو رده سنی خواهیم بود.

سرپرست تیم كشتی آزاد جوانان ایران خاطرنشان كرد: خوشبختانه رسول خادم به عنوان یكی از نوابغ كشتی ایران تاكید فراوانی بر حمایت از جوانان دارد و به خوبی به اهمیت حمایت و نظارت بر كشتی گیران این رده سنی واقف است. مطمئنا همین مساله باعث دلگرمی بیشتر كشتی گیران و كادر فنی جوانان خواهد شد تا در هنگام حضور در میادین بین المللی از دل و جان برای كسب موفقیت مایه بگذارند.

ورزشی. ** 9162 ** 1589





:: برچسب‌ها: هندوستان , اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: