نخستین جشنواره بیس بال نونهالان برگزار شد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، نخستین جشنواره بیس ‌بال نونهالان كشور (تی ‌بال) گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی (جام ولایت)، امروز (جمعه) با حضور بیش از 100 نونهال ورزشكار زیر 12 سال از سه استان تهران، البرز و سمنان در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی آزادی تهران به میزبانی انجمن بیس بال كشور و هیات انجمن های ورزشی استان تهران برگزار شد.

محمدعلی یزدی رییس كمیته بیس بال نونهالان (تی بال) كشور در این خصوص اعلام كرد، در پایان این مسابقات، محمدرضا عبدالمالكی از تهران به عنوان نخست رسید، اردلان احمدی از استان البرز دوم شد و محمد الله ‌وردی از سمنان به همراه پوریا حاج بابااولیا، مشتركا به عنوان سوم رسیدند.

احمد خان‌ بابایی، علیرضا جعفرخانی، رودكی، جهانگیری، امیر كیان و بابایی نیز به ترتیب عناوین چهارم تا نهم را به خود اختصاص دادند.

علی یزدی، یكی از اهداف اصلی این مسابقات را توجه به آموزش همگانی، راه‌ اندازی و نهادینه كردن بیس ‌بال نونهالان و در بلندمدت كشف استعدادهای برتر برای حضور در بازی های المپیك 2020 برشمرد.

وی از مسوولان وزارت ورزش و جوانان و نهادهای ذیربط مسوول درخواست كرد، از برنامه میان مدت 8 ساله انجمن بیس بال و كمیته بیس بال نونهالان و نوجوانان برای تقویت استعدادها و توانایی های بالای ورزشكاران تحت پوشش به منظور حضور مقتدرانه تیم های ملی بیس بال در رقابت های معتبر بین المللی حمایت كنند.

شایان ذكر است، فدراسیون بین المللی بیس بال با هماهنگی

كمیته بین المللی المپیك موفق شده است مجددا ورزش بیس بال را المپیكی كند و قرار شده است این رشته در سال 2020 به جرگه‌ رشته‌ های المپیكی وارد شود.

ورزشی. ** 9118 ** 1589





:: برچسب‌ها: دوچرخه , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: