روسیه انفجارهای تروریستی در عراق را محكوم كرد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، در بیانیه روز پنجشنبه وزارت خارجه روسیه یاداوری شده است: روز گذشته در پایتخت بغداد و چند شهر دیگر این كشور بیش از 40 حمله تروریستی با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده و افراد انتحاری صورت گرفت كه در مجموع 72 نفر كشته و بیش از 200 نفر مجروح شدند.

بیانیه می گوید: مسكو این اعمال ضدانسانی را كه فاقد هر گونه توجیه می باشد، به شدت محكوم می كند.

وزارت خارجه روسیه در ادامه بیانیه با بستگان و نزدیكان قربانیان ابراز همدردی و برای مجروحان این حادثه آرزوی سلامتی كرده است.

بیانیه می افزاید: با سران عراق در تلاش هایشان برای ریشه كن سازی خطرات تروریستی و برقراری ثبات در این كشور و تامین امنیت شهروندان آن ابراز همبستگی می كنیم

وزارت خارجه روسیه خاطرنشان كرده است: این واقعیت كه حملات تروریستی اخیر در عراق رنگ و بوی مذهبی دارد و در هنگام مراسم مذهبی شیعیان به وقوع پیوستند، موجب نگرانی شدید می باشد.

بیانیه می گوید: روسیه همچنین از تشدید رویارویی های مذهبی در منطقه از جمله در سوریه نگران است.

وزارت خارجه روسیه در پایان بیانیه خاطرنشان كرده است: در شرایطی كه منطقه دستخوش تحولات می باشد، القاعده فعالیت خود را افزایش داده است و این مساله بسیار خطرناك است.

بیانیه می افزاید: در این شرایط كه نیروهای تروریستی خواستار مبارزه با دولت سوریه می باشند، به نفع جامعه جهانی و مسلمانان است كه به حل مسایل این كشور از راههای مسالمت آمیز و گفت و گو بدون مداخله خارجی كمك كنند.

اروپام/2242**518*536*





:: برچسب‌ها: سقوط , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: