نخستین مجله تصویری سینما و موسیقی در شبكه نمایش خانگی توزیع می شود
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی این مجله تصویری، 'سپهر پهلوانی' سردبیر و كارگردان این مجله تصویری گفت: این مجله به تهیه كنندگی جمشید حیدری تولید شده و برای اولین بار به این سبك و سیاق در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به گفته وی،این مجله تصویری می تواند در حوزه رسانه جریان سازی كرده و بدون جهت گیری و قضاوت ناعادلانه بخش عمده ای از خواسته های علاقمندان به هنر و فعالان این عرصه را برآورده كند.

سردبیر مجله تصویری ستاره نقره ای ادامه داد:با تلاش های شبانه روزی همكاران ما پیش شماره این مجله تصویری با آیتم های جذاب و بكری آماده شده و مجوز نمایش خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت كرده و در روزهای آینده در تیراژ بالا توسط موسسه رسانه های تصویری عرضه خواهد شد.

وی درباره محتوای 'ستاره نقره ای' توضیح داد:بررسی فیلم های روی پرده ،مصاحبه های متفاوت با عوامل فیلم ها،بررسی ویژه آثار سینمایی و موسیقی از نگاه مردم،نقد و بررسی تخصصی تولیدات هنری از نگاه منتقدان و معرفی فیلم های برتر و پرفروش دنیا از جمله بخش های این مجله تصویری است.

پهلوانی یادآورشد:ایده اولیه تهیه این مجله تصویری وقتی حاصل شد كه به همراه همكاران و برنامه سازان خوش ذوق احساس كردیم در دنیای مدرن امروز لازم است برای پركردن برخی خلا ها كه تلویزیون قادربه پر كردن آن نیست باید رسانه جدیدی ایجاد شود كه قادر باشد ارتباط نزدیك تری بین مردم و عرصه هنر ایجاد كند.

پهلوانی به فضای موجود در موسیقی كشور اشاره كرد و افزود: یكی از مهمترین و جذاب ترین بخش های این مجله،برنامه هایی مستند از یك روز كامل هنرمندان سینما و موسیقی و تهیه گزارش از فعالیت ها و حواشی زندگی آنهاست،از طرفی هم ما بخشی را برای نمایش فیلم های كوتاه در نظر گرفته ایم تا این قشر از هنرمندان هم سهمی در این مجله داشته باشند.

كارگردان این مجله تصویری درباره اهداف تهیه این برنامه گفت:امیدواریم كه در آینده ای نزدیك بتوانیم با در نظر گرفتن سلایق و خواسته های هنرمندان خوش ذوق و اهالی هنر صنعت سینما و همچنین اهالی موسیقی مهمان ثابت خانه های آنها باشیم و لحظات پرباری را برای آنان به ارمغان آوریم.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: رقص , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: