خودروهای جدید كره ای در بازار ایران عرضه می شود
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'عقیل مصطفایی'گفت: تاكنون حدود دو هزار دستگاه از محصولات این شركت در بازار ایران عرضه شده است و با توجه به استقبال مشتریان، پیش بینی می شود عرضه محصولات با رشد چشمگیری مواجه شود.

وی با اشاره به احیای برند سانگ یانگ در ایران گفت: وجه تمایز محصولات این شركت كره ای برای حضور در بازار داخل با سایر خودروسازان آسیایی، ویژگی های منحصر به فرد خودروهای شاسی بلند این شركت است كه از شاسی سه لایه فولادی، تكنولوژی مرسدس بنز و ساخت موتور و گیربكس تحت لیسانس مرسدس بنز برخوردار است.

وی گفت:شركت رامك خودرو محصولات ركستون، كایرون و اكتیون 2012، رودیوس، چرمن و كوراندو را در نمایشگاه خودرو شیراز برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته است و در نمایشگاه خودروی مشهد خودروی جدید این شركت رونمایی می شود.

مصطفایی تصریح كرد كه برای ارتقای سطح سلیقه مردم باید مبادلات خود را با كشورهای مطرح در خودروسازی گسترش دهیم كه ما نیز در همین راستا بدنبال عرضه خودروهایی با استاندارد جهانی در كشور هستیم.

مصطفایی بازار استان فارس را یكی از بزرگترین بازارهای خودرو كشور ذكر كرد و افزود: بسیاری از مشتریان این مناطق طرفدار خودروهای پیشرفته و دارای امكانات كامل هستند و فروش خودروها در استان فارس رشد چشمگیری داشته است.

یازدهمین نمایشگاه خودرو فارس از 23 تا 26 خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های شیراز برپاست و شركت های خودروسازی ایران خودرو،مدیران خودرو، ماموت،كرمان موتور،رامك خودرو و بهمن دیزل در آن حضور دارند.

اقتصام**3917**1561





:: برچسب‌ها: سقوط , وابسته به تکزاس , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: