جام ملت‌های اروپا؛ ناکامی هلند و پرتغال
نوشته شده توسط : chudae
هلند و دانمارک

هلند چندین فرصت گلزنی خلق کرد اما سرانجام مغلوب دانمارک شد

دانمارک با پیروزی مقابل هلند شگفتی‌ساز روز دوم جام ملت‌های ۲۰۱۲ اروپا شد.

روز شنبه (۹ ژوئن) از گروه دوم این رقابت‌ها که به گروه مرگ شهرت یافته دو دیدار انجام شد. ابتدا از ساعت ۱۶ به وقت گرینویچ (۲۰:۳۰ به وقت ایران) هلند با همه ستارگانش به مصاف دانمارک رفت و با وجود خلق فرصت‌های زیاد یک بر صفر بازنده شد.

میکو کرون دلی در دقیقه ۲۴ پا به توپ به سمت دروازه هلند حرکت کرد و با ضربه‌ای دقیق توپ را از میان پاهای استکلنبرگ دروازه‌بان هلند عبور داد و تک گل این بازی را به ثمر رساند.

رابین فان پرسی، آقای گل فصل ۱۲-۲۰۱۱ لیگ برتر انگلستان که پیش از این بازی شانس اول آقای گلی این تورنمنت نیز به شمار می رفت روز بسیار ناموفقی را پشت سر گذاشت. او چندین فرصت مسلم گلزنی را با کنترل بد یا بی دقتی از دست داد.

آرین روبن هم گرچه یک بار توپ را به تیر عمودی دروازه دانمارک کوبید، نتوانست از موقعیت‌های گلزنی به خوبی استفاده کند.

اما دانمارک که در تمام پیش بینی‌ها شانس کمتری برای پیروزی مقابل هلند داشت، حملات کم شمار اما موثرتری روی دروازه حریفش داشت.

دانمارک در سال ۱۹۹۲ هم که در آخرین روزها جایگزین یوگسلاوی در رقابت‌های جام ملت‌ها شده بود با قهرمانی در آن تورنمنت شگفتی بزرگی را خلق کرد.

آلمان؛ پیروزی به رسم همیشگی

در بازی دوم این گروه آلمان و پرتغال از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت گرینویچ (۲۳:۱۵ به وقت ایران) با هم مسابقه دادند که این بازی نسبتا برابر با پیروزی یک بر صفر آلمان خاتمه یافت.

ماریو گومز

ماریو گومز مهمترین گل ملی خود را برای آلمان به ثمر رساند

ماریو گومز، مهاجم بایرن مونیخ، در دقیقه ۷۲ با یک ضربه سر دقیق توپ را وارد دروازه پرتغال کرد.

در این مسابقه هر دو تیم فرصت های متعددی برای باز کردن دروازه یکدیگر خلق کردند که در این بین تعداد حملات آلمان بیشتر بود.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال و بهترین گلزن باشگاه رئال مادرید، نمایش نسبتا قابل قبولی در این دیدار داشت. او چند شوت به سمت دروازه آلمان زد و در کار گروهی هم موثر بود.

پرتغال در این دیدار دو بار توپ را به تیر افقی آلمان زد. پپه که مانند رونالدو عضو باشگاه رئال مادرید است، در دقیقه ۴۵ توپ برگشتی از روی یک ضربه کرنر را با یک شوت کات دار دقیق به تیر افقی زد که بر روی خط دروازه آلمان فرود آمد اما گل نشد.

در پایان بازی های امروز گروه دوم، دانمارک و آلمان با یک برد و تفاضل گل مساوی یک در صدر قرار دارند. هلند و پرتغال هم با یک باخت و تفاضل مساوی منفی یک در رده‌های سوک و چهارم جای گرفتند.

فردا یکشنبه ۱۰ ژوئن در روز سوم این رقابت‌ها دو بازی از گروه سوم انجام خواهد شد.ابتدا ایتالیا و اسپانیا از ساعت ۱۶ به وقت گرینویچ (۲۰:۳۰ به وقت ایران)، سپس کرواسی و جمهوری ایرلند از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت گرینویچ (۲۳:۱۵ به وقت ایران) مسابقه خواهند داد.





:: برچسب‌ها: تایلند , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: