محبوبیت پوتین و مدودیف به رغم اعتراضات عمومی در روسیه افزایش یافت
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، 'والری فئودوروف' رییس مركز نظرسنجی افكار عمومی روسیه روز جمعه به خبرنگاران گفت: از آغاز اعتراضات مخالفان دولت روسیه در ماه دسامبر سال گذشته تاكنون محبوبیت عمومی پوتین و مدودیف همچنان رو به افزایش است.

وی خاطرنشان كرد: از ماه اوت تا ماه دسامبر سال گذشته میزان محبوبیت پوتین و مدودیف كاهش داشته ، اما ماه دسامبر این روند متوقف شد و محبوبیت عمومی آنها روند صعودی یافت.

وی افزود: در ماه دسامبر سال 2011 محبوبیت مدودیف 52 درصد بود كه این رقم در ماه فوریه امسال به 60 درصد رسید و در ماه می به 69 درصد افزایش یافت.

وی اضافه كرد: میزان محبوبیت عمومی پوتین هم از 54 درصد در ماه دسامبر سال گذشته به 65 درصد در حال حاضر افزایش یافته است.

رییس مركز نظرسنجی افكار عمومی روسیه خاطرنشان كرد: اجتماعات و راهپیمایی های مخالفان دولت روسیه و شعارهای آنها و چهره های سرشناس مخالفان، بخش قابل توجهی از مردم روسیه را از آنها دور كرد.

انتخابات پارلمانی روسیه روز چهارم ماه دسامبر سال گذشته و انتخابات ریاست جمهوری در چهارم ماه مارس گذشته برگزار شد و در این مدت مخالفان دولت روسیه چندین اجتماع و راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار كردند.

آخرین مورد این اجتماعات در روز ششم ماه می گذشته در مسكو به خشونت منجر شد كه در جریان آن چندین مامور امنیتی و تظاهركننده مخالف دولت مجروح شدند.

اروپام/2242**518 **1917





:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: