معاون رییس جمهوری:ایران با اقتدار تحریمها را پشت سر می گذارد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهور، شامگاه پنجشنبه با حضور در جمع ایرانیان مقیم الجزایر در محل سفارت كشورمان در سخنانی به گوشه هایی از پیشرفتهای علمی، صنعتی و فناوری كشورمان اشاره كرد.

میرتاج الدینی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با پیشرفت در تمامی زمینه ها به گونه ای است كه می تواند فشارها و تحریمها را پشت سر بگذارد.

وی با اشاره به پیشرفتهای دفاعی و بازدارندگی كشورمان، تلاش سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی در تعامل با دیگر كشورها را موثر ارزیابی كرد و گفت: دشمنان با تحریم ایران خود نیز متضرر خواهند شد.

معاون رییس جمهوری اسلامی تصریح كرد براساس اعلام مراجع رسمی بین المللی با تحریم نفت ایران، قیمت جهانی نفت افزایش فزاینده ای خواهد داشت تا چه رسد به حمله نظامی به كشورمان كه منجر به قطع صادرات نفت از منطقه خلیج فارس خواهد شد.

میرتاج الدینی در ادامه با اشاره به روحیه انقلابی، جهادی و ایمانی جوانان كشورمان در هشت سال دفاع مقدس، بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدها را داشتن جوانانی با ایمان دانست.

وی، انقلابها و حركتهای جهادی در سراسر جهان ازجمله روحیه رزمندگان مسلمان حزب الله در جنگ با رژیم صهیونیستی را نشات گرفته از آرمانها و ارزشهای معنوی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد.

معاون رییس جمهوری در بخش دیگر سخنان خود به تاثیرات دعا و نیاش بر انسان پرداخت و احیای ارزشهای دینی در جامعه را زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) دانست.

میرتاج الدینی كه برای تحویل پیام دعوت رییس جمهوری كشورمان به رییس جمهوری الجزایر برای شركت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران كه شهریور ماه برگزار می شود، روز سه شنبه وارد الجزایر شد.

معاون رییس جمهوری اسلامی در این سفر با 'عبدالعزیز بوتفلیقه' رییس جمهوری، 'عبدالقادر بن صالح' رییس مجلس سنا، ' محمد العربی ولد خلیفه' رییس مجلس ملی مردمی و همچنین 'مراد مدلسی' وزیر خارجه این كشور دیدار و گفت و گو كرد.

خاورم ** 1200**1577





:: برچسب‌ها: کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: