نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'سید كاظم نورمفیدی' در خطبه های این هفته نماز سیاسی عبادی شهر گرگان افزود: تولید رقابتی می تواند مشكلات اقتصادی كشور را رفع و استقلال سیاسی كشور را هم تضمین كند.

وی خاطرنشان كرد: نمایندگان مجلس نهم باید به سوگندی كه در ابتدای فعالیت می خورند پایبند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به حضور باشكوه ملت ایران در آیین گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ادامه داد: همانگونه كه مقام معظم رهبری فرمودند، ویژگی بارز امام راحل عزتمندی وی بود و هیچگاه در برابر دشمنان اسلام سرتسلیم فرود نیاورند.

وی تصریح كرد: امام (ره) خواهان پیشرفت كشور در همه عرصه ها بود و دشمنان انقلاب نیز با علم به اینكه جمهوری اسلامی ایران در مسائلی همچون انرژی هسته ای به دنبال سلاح هسته ای نیست، اما از آنجاییكه مخالف پیشرفت این ملت هستند در برابر موفقیت های آنها هم مانع تراشی می كنند.

وی ادامه داد : سیاستی را كه اكنون آمریكا در نقاط مختلف جهان پیگیری می كند همان سیاست تفرقه بینداز و حكومت كن انگلیس است و در همین راستا درگیری های فرقه ای و قومی را در اقصی نقاط جهان راه اندازی می كنند.

آیت الله نور مفیدی تاكید كرد: ملت ایران از تاریخ گذشته خود درس عبرت گرفته است و از موانعی كه دشمنان در راه پیشرفت آن ها ایجاد می كنند، با توكل به حق تعالی و تاسی از آرمان های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری عبور می كنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث سوریه گفت: آگاهان سیاسی معتقدند كه دولت روسیه به صلح و آرامش در این كشور پایبند است، چرا كه می داند صلح در سوریه به نفع دولت و ملت این كشور است.

آیت ا... نورمفیدی افزود: گروه های شورشی با محوریت غربی – عربی به دنبال ایجاد آشوب و بحران در سوریه هستند تا طرح صلح كوفی عنان را به شكست بكشانند.

وی از رویكرد دولت تركیه در مسائل سوریه انتقاد و خاطر نشان كرد: دولت تركیه پیش از این به خاطر سیاستی كه در قبال رژیم صهیونیستی اتخاذ كرده بود توانست چهره مثبتی در جهان اسلام به دست آورد، اما اكنون در مورد مسائل سوریه در حال از دست دادن وجهه خود است.

7464/579/320





:: برچسب‌ها: ایتالیا , نشان , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: