عیادت مدیر مركز هنرهای نمایشی از بازیگر پیشكسوت تئاتر
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا،‌ در این دیدار قادر آشنا با اشاره به ایام ولادت حضرت علی (ع) برای این هنرمند پیش كسوت آرزوی سلامتی و بهبودی كرد.

همچنین محمدمهدی خاتمی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران نیز ضمن آرزوی سلامتی برای عبداللهی خطاب به وی گفت: امیدواریم هر چه زودتر شما را روی صحنه تئاتر ببینیم و مركز هنرهای نمایشی و انجمن نمایش یار و یاور شما تا پایان مراحل درمان و بهبودی خواهد بود.

گفتنی است در این دیدار به جز قادر آشنا و محمدمهدی خاتمی، بهزاد صدیقی مدیر روابط عمومی مركز هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی معاون اداری و مالی مركز هنرهای نمایشی و جواد مستخدمین خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی كشور نیز حضور داشتند.

'مصطفی عبداللهی' بازیگر نامدار تئاتر كشور هفتم خرداد ماه به دنبال تشدید بیماری اش برای چندمین بار در بیمارستان شریعتی تهران بستری شد و هم اكنون نیز برای ادامه درمان به بیمارستان پارسیان منتقل شده است.

این هنرمند از بازیگران و كارگردانان قدیمی تئاتر است كه تاكنون در نمایش هایی چون 'سه پرده'، 'خاطرات هنرپیشه نقش دوم' ایفای نقش داشته و نمایش هایی چون 'جنگ در طبقه سوم'، 'كابوس سرخ' و ... را كارگردانی كرده است.

فراهنگ**9266





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: