استاندار گیلان: بسترهای لازم برای توسعه صادارت در استان فراهم است
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'مهدی سعادتی' سه شنبه شب در جلسه كارگروه صادرات استان گیلان اظهار كرد: ارتقای كیفیت و فناوری محصولات در شناسایی و بهره مندی از بازارهای هدف مؤثر است.

وی با اشاره به موانع صادراتی موجود اظهار داشت: وجود میدان رقابتی و برخی موانع نباید توجیهی برای بی توجهی به رونق صادرات باشد.

استاندار گیلان با تاكید بر اهمیت نقش صادرات در توسعه استان خاطرنشان ساخت: ارائه روش های نو در توسعه صادرات و موفقیت در بازار رقابت اقتصادی نقش مهمی دارد.

سعادتی ادامه داد: مسوولان باید برای توسعه صادرات، شكستتن تحریم ها و ارائه ظرفیت ها برای تحقق توسعه اقتصادی بیش از پیش تلاش كنند.

وی با اشاره به لزوم توسعه روابط با دیگر كشورها گفت: توجه به اهداف تعیین شده صادراتی در عرصه های بین المللی، نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارد.

استاندار گیلان تشكیل دبیرخانه دائمی روابط با جمهوری فدراتیو روسیه در استان را اقدامی مهم خواند و یادآور شد : تشكیل این كارگروه و 16 كمیته كاری مرتبط با توسعه روابط با این جمهوری، نویدبخش آینده روشن گیلان در بخش صادرات است.

سعادتی با تاكید بر ضرورت آماده سازی بسترها و زمینه های لازم برای تحقق مصوبات سفر هیئت گیلانی به جمهوری داغستان تصریح كرد: استفاده از ظرفیت های بالا در حوزه كشتیرانی، گردشگری، صنعت، كشاورزی، فرهنگی، اجتماعی، حمل و نقل و پزشكی در ارتقای جایگاه صادراتی استان موثر است.

وی تحقق اهداف صادراتی را در تحقق شعار 'تولید ملی؛ حمایت از كار و سرمایه ایرانی' مؤثر خواند و اضافه كرد: تحقق اهداف صادراتی منافع اقتصادی كشور را تأمین می كند. ك/2

7292/695/508





:: برچسب‌ها: جدید , مدل , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: